nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, June 9, 2011

oh..frackalacking..

hari-hari makan nasi..
long time no see...

apa khabar rakyat malaysia.
assalammualaikum..

agak lama juga la sejak aku update belog nih..
xcuse aku adalah samada aku..:

  • busy.
  • malas
  • running out of idea.
  • terleka di blog orang lain sehingga melupakan blog sendiri.

and for your information..
aku sebenarnye tengah risau tahap gaban ar..
sebab...sebab....
ta nak r beritahu..haha..
maaf sebab buat kan korang frust..



and for your information juga..
aku baru je..
well..ta de r baru pun..
semalam dah..
balik dari Shah Alam..
pergi Shah Alam for a friendly visit..

gone there for 2 days and 1 night..
hari selase pergi..
hari rabu balik..
macam tuh la..
and esok pula mak aku plan nak balik kampung..
di JOHOR

yeehh..
suke la jugak balik Johor..
tu pun kalau ada cousin rapat aku..
which is.
Abg Udin and Kak Lani..
tu je.
yang lain aku awkward sikit..
masa kecik-kecik boleh la kut..
tapi da besar nih..
nah..

aku dengan mak aku da baik da pun..
im glad to know that..

aku ta tahu nak cerita apa lagi sebab nothing interesting goin on lately..
kelas tamabahan da habes da selasa hari tuh..
so tiap-tiap hari kehidupan aku memang boring la kut,..
bukan nya ada benda sangat aku bloeh buat kat Ujong Padang nih..



ngee..
saya rindu mr.D saya..
huhu..
padahal tadi berbual kat fone 1.30 minit sudah..
habis la bil rumah aku lepas ni,..

nak pen off here..
babai..




Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top