nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Friday, July 20, 2012

update updoto

yo gaba gaba.



Assalammualaikum !
Yeah am back. Since yesterday actually.
But semalam lepas balik je terus pergi shopping kat Jusco~ weey..
Dah lama ta shopping dengan family.

So yeah.
Once again.
Aku gain weight lagi !! hahaa
pipi aku dah ta macam dulu.
hig cheek bone aku terus hilang.
buhuhu..sedih ni...
tape2..
nanti dah habes ekolah am gonna work my butt off trying
get rid of these excess fat. buhuhu..

ooh ye.
semalam aku naik bas balik Melaka!
haha.
aku sendiri ta sangka.
and semalam aku rasa bas gerak lambat sebab aku.
weehe.
semalam aku berlari kut dari PSP ke dorm.
Dari dorm berlari dengan luggage purple ku yang besar, berat dan padat tu.
then sampai surau dah tercungap2 gila dah.
pish.
then bila dah naik bas,
kad outing pulak tertinggal.
masuk surau balik.
then berlari ke dorm then to the bus balik.
Memang menguji kesabarab betul la semalam.
buhu.




and next  week i got another examination.
freaking out right now actually.
takut.
gonna work hard hard hard.

things are doing okay at school.
Alhamdulillah.
Aku dah buleh berbual dengan diorang without being shy shy cat da.
oh ye.
kat sekolah tu aku clumsy gila =,=
sikit2 jatuh tangga.
dah la setiap kali jatuh tangga mesti kaki pun ter rotate 180 degree.. hamek..
kalau ta jatuh kat tangga pun ..
kadang kadang waktu tengah jalan pun boleh pulak tergelincir(is that the suitable word? iono)


ok..dunno what to say anymore.
and i gotta go by the way.\
so yeah.
bye for now.
love you guys a lot!




Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top