nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Tuesday, April 3, 2012

just because

oh..frackalacking..


Assalammualaikum.

Semalam,
aku dan laila dalam perjalanan pulang dari bilik katering,
ke makmal bio, iaitu kelas kami.
dalam perjalanan itu, kami perlu la melalui kelas crush ku si Sam Tsui
aku pandang atas sebab kelas dia kat atas.
ku lihat dia sedang lepak-ing bersama kawan nya dia koridor.
disebabkan dia tu angel.
ku nyanyi lagu Cody Simpson - Angel
part chorus je.
which is:
I must be in heaven,
'cause I'm looking at angel
who's staring back at me'
pastu tup tup.
dia memang pandang aku pun.
so aku continue jela nyanyi dalam hati,
'Oh his eyes so heavenly'
dia pandang aku.
aku buat dono.
so aku pandang kawan dia.
dia pandang aku,
aku buat dono.
so i keep on walking.
and then bila dah dekat.
he says something.
tamao cakap kat sini sebab takut dia baca.
and itu adalah satu perkara yang heavenly shocking.
sebab that's the second time he talk to me.
dalam masa 4 tahun.
bahahaha.
phatetic ku ini.
lepas tu.
out of his sight,
aku dah excited giler.
terlompat2 macam hape dah.
laila ta dengar apa yang Wolfboy tu cakap.
so dia blurr.
so i took a deep breath.
pastu aku explain.
lepas explain.
aku lompat2 lagi macam budak2 dapat masuk arcade.
pastu aku pun asek ketawe macam orang gila sebab seronok sangat.
haha.
ok tu je.
tu pasal Wolfboy.

from strangers to brothers :D

Ni pasal In.Isnin pulak.
sikit je.
Waktu tu amali.
Perlu la ambil air wuduk.
Sewaktu ku hendak pergi ke tempat wuduk.
Ku toleh la ke kiri kerana itu habit.
Ku lihat In.Isnin sedang mengambil wuduk.
And waktu tu jugak.
Dia pun terpandang aku.
And then we keep on staring.
And then time stood still.
All i can see is his face.
But then i snap.
Takkan nak pandang je muka orang.
Karang orang kata aku gila.
Pastu In.Isnin pun tamao.
haha.
ok2.
tu je cerita pasal In.Isnin.
Ku dah lama dop jumpa and talk to him.
Tapi tapela.
Aku pun hanya bertepuk sebelah tangan je.

korang memang a true directioner kalau tahu ini siapa.


Minggu ni ku sangat busy.
Kerja rumah yang banyak.
Semua nak kena hantar minggu ni juga.
Ku rasa macam nak nangis je.
hmmph.
tabah jela.

by the way.
kepada anda .
ye anda.
he's so lucky if he's with me.
i'll treat him better than you.
baru sekarang nak tanya khabar.
baru sekarang nak try contact.
memang bagus.
saya harap anda bahagia dengan dia.
and how could you say even anda ada diorang dua orang tuh.
anda sayang sangat kat saya.
it's very unfair.
to me and to them.
ok.
tanak cakap banyak.
karang kena bash.
memang bagus.
oh ye.
Stop blaming my friend.
tatau blaming tu ap?
Stop SALAHKAN kawan aku.
I make my own decision.
Diorang yang tolong ku get through semua masalah serabut yang ko buat.


ok.
dah.

Ku nak buat nota sejarah.
and math.
and add math.
and kimia.

Doakan ku tido lambat malam ni dan bangun awal esok.
Ku tanak jalan kaki ke sekolah.

Bye.
Assalammualaikum <3

p/s  : Kids Choice Awards sungguh masyuk semalam.
especially waktu One Direction <#


p/p/s: dari tadi ku cuba upload entry nih. asyik ta dapat je =,=

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top