nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Tuesday, September 27, 2011

alhamdullillah

oh...frackalacking...

via ohsopictures

alhamdulillah..
saya berasa syukur kepada Allah kerana telah memberi kan nikmat ini kepada saya.
aku berterima kasih kepada ibu saya dan family saya kerana  memberi sokongan dan 
bimbingan untuk saya.
saya turut berterima kasih kepada guru2 yang telah banyak berkorban masa utuk mengajar saya.
tak kira guru tuisyen atau guru sekolah. saya amat berterima kasih.


saya juga mngucapkan banayak2 terima kasih kepada rakan2 yang
banyak tolong saya dalam kelas.
especially:


Nur Laila bt Mohamad

Nor Hidayah bt Haris

Khairunnisa Farah Sofea Bt Khairul Miza


DAN RAKAN2 3RK1~~

trimas sangat!!

via ohsopictures


ta lupe juge....

Mr.D

tengs mr.D!!

well..

maybe korang tertanya2 asal aku cakap  mcm ni kan..
ehem2..

fyi:

kite...
dapat....
8A



untuk percubaan ke-dua..


via ohsopictures

seriously
aku sebenarnya macam ta percaya la jugak.
sebab masa trial yg pertama tu aku down gilak.
so.
agak shocking je bila dengar kawan2 aku cakap camtuh.
bila mak aku and cikgu rohaya pun cakap macam tuh
baru la aku percaya..
hehehhee..

via ohsopictures

seriously..
ta boleh nak henti ketawa la tadi..
ta tersangka gilak a..\
cakap kat mr.D pun dia macam ta percaya je..
huhu..
hehhe..
hihihihi..

hehe...
dah la..
tulis banyak2 pun korang cume boleh baca aku ketawe je..
sampai sini dulu..\
babai~


7 days more to PMR







Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top