nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Saturday, September 17, 2011

im back

oh...frackalacking..

assalammualaikum..
via ohsopictures



hati-hati sewaktu membaca blog aku.
takut berjangkit dengan demam aku..

maaf sebab dah lama ta update blog..
huhu..rindu blog nih..
rindu korang..
mak aku ta kasi pegaang komputer.
lappy aku pulak rosak.
 hari ini pun online sebab aku pujuk mak aku..

via ohsopictures

eheem2..
ada something saya nak umum kan nih..
hari ini birthday aku!!!
hehe..
15 today..
nampak nye aku semakin tua..

dari pukul 11.30 aku tunggu sape la agaknye yang
first sekali wish kat aku..
huhu..
jadi ini lah urutan orang yang wish kat aku..

1. Nur Hidayah bt. Haris.. (pemilik blog moody teen on blog. )
2. Nur Laila bt. Mohd. (si cik lela keding.)
3. Khairunnisa Farah Sofea bt Khairul Miza (cik poya manja)
4. Nur Hidayat b. Razlan. ( hippo saya yang gemok)
5. Intan Suhaila bt. Mohd Yasim 

lepas tuh semua pelajar kelas 3RK1.
aku masuk je kelas kena ambush dengan wish..
hukhuk..
terima kasih kawan2..
sayang korang sangat2..
muaah muah muah!


via ohsopictures

kepada sume yang wish tuh..
kite ucapkan 

TERIMA KASIH BANYAK!!

ta kesah la yang first ucap ke..
or yang ke 4 yang ucap ke..
asal kan korang ikhlas.
that's all matter..

oh ye..
saya ada dapat hadiah juga..
ini :

1.


hadiah domo-kun ini diberi oleh syuhadah:)
dia kasi awal2 lagi tau..
dia kate jangan buka sampai la 17 sept..
huhu...tangan rase macam nak buka time tuh juga je..
aku bukannye penyabar..haha..




2.

packet Kopiko kosong ini pula diberi oleh 
zulfiqar wardi.
dia kate benda tu special sebab britney spears dah pegang..
padahal air liur dia adala..
fyi: dia kasi yang dah kosong..yang dah tade gula2 dalam tuh.




3.
cokolat cadbury ini diberi oleh akak angkat saya..
pelajar tingkatan 5.
ta sangke dia inat birthday saya..
padahal kiorang jarang tegur sebab dah lame ta teserempak..hehe..
sungguh terharu..:)


4.
cokolat ini diberi oleh poya!!
ehem2.. atau nama sebenar dia yang panjang:
Khairunnisa Farah Sofea bt Khairul Miza
eheeh...ta sabar2 nak makan..
tengah tunggu cokolat tu solid balik..


nampaknye lepas nih berat aku akan naik semula..






jadi itu jelah present yang saya dapat,..
selain daripada KFC yang ibu saya belikan..


kira ok la tuh sebab ada jugak orang nak kasi kite present..
hehe..


so yang bagi aku present ni .
aku nak cakap..


BAAAAAAANYAK TERIMA KASIH!


sebab kasi aku present..
terharu saya..
hukhuk..


via ohsopictures


oh ye..
dan juga 


TRIMAS BANYAK-BANYAK!


kepada semua yang wish saya kat facebook tu..
saya sangat menghargainye..
uhuhu,,,


so that conclude all kut..
jup lagi aku nak update pasal hari raya aku pulak..
ada banyak nak update :)

via ohsopictures


so..
pen off here then..
babai!!

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top