nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Sunday, September 25, 2011

oh! these pictures..

oh...frackalacking...


hello guys and gals..

first of all..
aku tahu aku ada kata nak update pasal raye tu kan..
fyi..aku rase tu aku akan update pasal raye..
so sory  sbb buat korang waiting.

hari ini tengah loading agi.
mak aku suruh belajar tapi aku malas.
jadi aku buli adik aku suruh dia kasi aku guna komputer.

bila da dapat komputer pulak da ta tahu apa nak buat.
online facebook aku tengok ta de sape online..
so boring..
so aku buka la tumblr.
cari pic lawa..
untuk santapan korang2 yang belom breakfast .

so here it goes:


aku ada plan nak buat macam ni kat wall bilik tapi ta jadi kerana malas.


aku ada pencil case domo


put on a = smile~~


jar of hearts.. get it? get it? you know..
christina perri punye lagu..best...she became feymos sbb lagu tu la..


yeah~~ gambar nih dah bergerak..
fyi..kalau antara aku dan twin aku which is daya.
aku adalah patrick manakala dia adalah spongebob.



yeah...and i hate it!!!
sume nak complain...
grr...
but again...they are just being a parents.
and we're just being a teenagers.


fyi: my desktop background


jet'aime? anyone?


\


ni pun sepatutnye korang boleh tengok
spongebob and patrick dalam roller coaster cart.

edit:mesti menakutkan gila kan naik roller coaster tuh...
macam bengon je spongebob and patrick.
budak yang  kat tengah tu tersenyum jek tapi 
diorang poyo gilak menjerit..



once again...domo-kun


ni pun sepatunye la kann..
bergerak..
bergerak la!!!
yeah...bergerak...
pic ni menggambar kan pekerjaan yang aku dah buat selama ni yang sia2..


YEAH...WATCH OUT GUYS.

.


sume orang macam nih..
dont try to denied it!!



ish budak nih...kecik2 da pandai...



loving the pictures...


aku rase ni sume orang buat..
you know..
pura-pura cari dalam beg buku korang..
bile cikgu dah bla baru korang stop..





kalau korang tengok boyfie or girl korang diam je..
maksudnye ada something wrong la tu..
tapi still ada yang ta paham..
bengong.


yeah...always happen..
korang yg nak tahu sangat kan..




beza betul zaman dulu dengan zaman sekarang.
dulu ta de la nak pegang ipod ke ipad menatang sume tuh..


sape yang beli nenas tuh..
korang dah buat spongebob nye saudara kehilangan rumah..
kejam.



lol XD


haha...selalu macam nih..
kadang2 mak aku suruh basuh pinggan or jemur baju..
dia nak pergi somwhere..
time tu depan lappy or pc..
cakap jelah ok..
pastu bile mak aku dah balik..
melompat dan berlari ke dapur macam ninja sebab nak wat keje takut kena marah.. 




weeee~~ nuting to say here..
move on move on...


aku ta suke bila kaum wanita datang tuut tu  mood diorang macam hape je..



via ohsopictures

yeah..gambar ni bergerak..dan betul..
aku ta buat apa2 yg produktif pun sejak pagi tadi...







so that's all..
sory buang mase korang..
sory kalau ta bermutu..
babai.

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top