nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, March 1, 2012

aww XD

oh..frackalacking...

Assalammualaikum <3
hullo peeps!
yo gaba gaba! 



ok.
first of all,
you peeps here..
should really listen to this song:

Cody Simpson-Not Just You




Seriously AWESOME~

lagu ni,
twin aku,si Daya comel yang ku miss gila2,
kasi kat boyfie dia..
sebab diorang nak pindah tuh
comel kan?
kalau boyfie aku nyanyi kan aku lagu ni kompem2 aku nangis..
wuwuwuw..

oh jyeah~
got something to tell you~
tadi,
aku and laila sneak out,
disebabkan aku penolong kelas,
mendapatkan pas keluar tu teramatlah mudah,
waktu tuh,
cikgu kitorang ta masuk kelas,
and at the same time,
form 3 and form 5 tengah rehat before diorang nye kelas start,
so,aku and laila dengan perut yang lapar walaupun baru berapa jam lepas makan,..
pergilah ke kantin..
at on the way ke kantin tuh..
guess what?
weeeeeeeeee XD!!
i saw angel running~
gahaghahahhahahahjbcisbpabh..
indescribable emotion!!
 haha..
ok2..
aku nampak crush no.2..
berlari from surau ke kantin..
hehe..
comel je..


and then,
aku pun membeli la twiggies,
dengan crush aku berada disebelah pnya sebelah kiri..
haha..
my heart beat around like a bass~
booming over booming over baby~
then dia start a small conversation yang buat kan aku flying!!!
haha..
ok2..

seriously,
lepas tuh aku dah jadi sewel dah
dah ta tentu arah..
langgar pokok la..
itu lah..
ini lah..
and then..
waktu aku nak masuk kan duit aku dalam purse,
RM5 aku tercicir tau,
and then aku pun buat la ninja style aku dan mengambil duit tuh.
and then know what?
crush aku ada kat belakang.
and he said something!
haha..
dia cakap ni ha..:
'yada yada yada'
ok..
aku ta ingat..
haha..
tapi 
omg! best moment in life~~!!
haha.
ok.
really overacting kan ku ini..
haha..

tapi..
it's not like you can help this feeling,
i mean,
korang pun maybe ad crush jugak kan?
tiap kali korang terserempak dengan dia mesti korang macam...
'wahhhhhhh~'
kan?
admit it~

i'm perfectly happy :D

hehe..
and the best thing is..
hari ini banyak kali betul terserempak dengan dia..
huhu..
lepas dia pergi latihan olahraga,
waktu dia balik from makmal.
haha.
kat makmal ni pun best gak~
weee~
tanak cerita la.
hhaha..
banyak la~..
hehe..

ok.
starting to worry.
macam mana kalau dia tahu aku ada crush dengan dia?
jeng jeng jeng.
ok.
mesti segan gila la nanti.
ok.
cannot control emotion!!
wuwuuwuwu...
kalau buleh tanak dia tahu..
(T^T)

lagu Forever and Always. BEST~


laila cakap,
kalau dia jadi aku,
kalau dua2 crush aku confess,
better choose crush no.2.
haha..
jyeah~
and i secretly agrees..
wee..
bukan ap..
cume..
kalau dengan sam tsui tuh,
dia tak notice aku pung..
so..
yeah..
lagipun..
aku dah ada crush kat crush no.2 sejak dulu lagi..
since aku form 2.
tapi atas several reasons,
aku hide kan jelah..
haha..


ok2..whatevenow.
really tanak berharap sangat..
kalau ta nanti dir sendiri yang keciwa gila.2.

and know what,
tadi kat sekolah laila gave me this crazy thought.
'entah2 dia baca blog kau ta.?'
sebab crush no.2 aku macam memberikan perasaan yang positif..
so..
aku pun..
what the..
hell no!
argh..janganlah baca..takut ku..wuwuwu...
tapi aku rase tak kut..
sebab blog aku belum femes lagi..
mutu kurang lagi..
nanti2 insyaallah..

oh ye.
aku tukar lagu dalam blog ni.
mesti korang dah busan kan.
datang blog aku je dengar lagu sama.
dulu lagu
One Direction - More Than This
sekarang lagu
Sam Tsui - How To Love

dedicated to my Sam Tsui Malaysia.
hehe <3
but really,
dia ada sikit muka Sam Tsui.
but more to Taylor Lautner actually..
ada blood ties kut..
rasenyela..
sebab ta silap aku,
mak dia punya moyan punya nenek punya atok punye akak punye mak punye nenek punye moyang,punye adik,
ada kena mengena dengan Taylor Lautner.
so I guess,
genetic Talyor Lautner tu skips several generation and fall onto
Sam Tsui Malaysia,
or should i call him Wolfboy.
sebab dia kan more kepada Taylor Lautner,
and Taylor Lautner pernah berlakon jadi Werewolf dalam Twilight.
so..
yeah..
i shall call you Wolfboy from now on then..


apa aku nak panggil crush no.2 aku ni ye..
kalau nak panggil
Jake Gylenhaal ..
macam ta same..
emm...
nanti2 lah..
i'll figure it out soons.
hehe..


oklah..
tu je for today Vaasappening!
hehe.
a true Directioner would know what Vaashappening mean,
oh ye,
sabtu ni aku ada pertandingan!
and besok kene baca ikrar depan pelajar sekolah.
damn.
segan gila.
mana la nak sorok muka from crush @_@
wuwu..
segan!!
hehe..
Wish me luck tau.
It;s and RHB bla bla bla..
aku ta ingat.
panjang sangat.
will be held kat DP.
so kalau korang nak jumpa aku and nak buat autograph session tu buleh la jumpa disana ye..
ahaha.
ok.
bajet femes sangat ku nih.
haha.
ok la.
bye.2.
sabtu  ni ku nak shopping sampai duit ku habis!!!


ok.
bye peeps.
love you all.
yo gaba gaba Crushes.
weeee..


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top