nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Wednesday, February 29, 2012

'oh...frackalacking jabberwocking gramfadidling..oh...framcheese!'

oh...frackalacking...

nak tahu ta farackalacking nih ape?
well..
kalau korang baca buku Emily The Strange : The Lost Day tu maybe korang akan tahu.
well,
according to my understanding,
that word is a cussed word.
hehe.
ayat penuh nye macam nih:

'oh...frackalacking jabberwocking gramfadidling..oh...framcheese..!'

hehe.
so maksud nya tiap2 kali korang baca entry aku korang mencarut la ye!
haha..
ok2.
tu bukan nye strong word pun.
budak2~


ingat lagi dulu aku dengang Daya selalu cuba try sebut bende yang penuh kat atas 
tuh laju2. hehe..
miss her :D
tadi lela asyik tersasul je.
asek tersebut nama daya.
and know what?
before daya pergi,
dia ada tinggal kan warkah untuk kitorang,
macam wasiat la lebih kurang..
dia tulis untuk satu kelas.
and dia amanahkan supaya lela baca
and it was like this:

Farah,jangan buat hal masa aku tade. Jangan melawan or buat something yang awak tau kite ta suke. Belajar rajen-II and dapatkan tidur yang cukup or awak akan mengantuk time kimia nanti. Haha. Jangan makan banyak-II,nanti gemuk,crush ta pandang. Hehe kidding. Be a good girl and daughter kay! Jgn lupe doakan aku kat umrah t. And postkan kacang juga! Haha. Sayang awak <3

Credit to Masyi <3

Laila,makcik!! aku akan rindu na menanguk kat rumah kau lepas balek sekolah. Lepas ni save la kredit kau,haha. Kalau ta, aku je yg tukang habeskan. Jangan menangis lagi kay,ta lawa mate kau nanti :3 Kau! Kalau ta faham math or addmath,rajen-II la buka mulut bertanya,aku da tade nak tolong kau. Kalau ta faham juga,pergi tuisyen addmath, RM 5 je,jangan kedekut sangat. HAHA. and and makan SAYUR! aku tau balik nanti,kau da ta keding,HEHE. Okay? Sayang kau <3


wee..!!
sayang kau Daya!
Miss her so much.
and mase lela baca surat tuh,
aku menangis .
sedih sangat..
macam ta percaya je yang kitorang dah berpisah.
time lela tengah baca pun,
last2 tuh dia dah ta buleh bace dah.
dia pun memangis,
last2 may kei tulung habeskan..
time tuh Teacher Azazura ada sekali,
she's our BI teacher,
dia pun macam sedih je ku tengok..
wuwu...

OMG daya, rindu sangat2 kat kau...:(


hmm...
serius tadi busan kau tade..
dah ta buleh dah dengar kau dengan zul bertekak..
padahal hati masing2 sayang :3
dah tadapat dah dengar zul cakap kat faiz berulang2 kali:
'cuba kau tanye aku...'
dah tadapat tengok faiz si hot stuff tu lagi...
wuwuw..:(

aku ingat lagi masa form 3,
time tuh kat kelas bilik mesyuarat tuh,budak2 target,
time tuh aku tengah minum milo.
and korang,zul and daya,poya and laila duduk depan aku,
daya buat lawak,
lepas tuh milo yang aku tengah minum tu tersembur kat baju zul !
haha..
missed that moment!


hmm..
anyway,
hope korang are doing fine kat sana.
aku sentiasa doakan korang :D


yeah,,........................................................................................................................

ok,
back to today vaashappening!
tadi saw my crush no.2 a LOT of time.
weeee..
and of course la everytime aku ternampak crush aku aku macam
jadi sewel sikit.
ehehe.
hey! i cant help it okay..hehe..

and tadi dia tegur aku and aku macam..
my heads stuck in a cloud~

ohoho..

comel2 :D
and masa balik pun terserempak dengan dia,
and my head stuck in a cloud one more time!
haha..


ok2.
gotta stop talking.
im hungry meh!
bye peeps :D
i'm developing feelings for you crush.

Dear Crush,
No high hopes, no expectations. Just go with the flow.
Sincerely,your dont want to get hope too high girl.




Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top