nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, February 23, 2012

Crush

oh..frackalacking..



wah..
dah lama ta update blog.
korang mesti dah rindu kat aku seteengah mati dah.
haha.
ok.
perahsantan.

tajuk tu random je.
sebab tengah dengar lagu crush by David Archuleta.
terus teringat kat mr.Crush 2.

ok.
boleh ta ada dua crush?
boleh la~~~
boleh rasenye..
haha..
ok.
minta approval dari sendiri memang la boleh.
wahatver~.

tadi kat sekolah ada buat fire drill.
kelas aku kelas paling dekat dengan padang.
and kalau nak dengar pengumuman atau bunyi locng memang susah la.



ok.
back to the fire drill.
waktu tu, cikgu kitorang ta masuk.
so kitorang pun buat la hw yang bertimbun tuh semua.
then sewaktu aku menari2 sambil nak buang cawan ice blended
yg dah kosong tuh,
aku tedengar bunyi siren.
and then.
mula2 aku ta sure sangat.
and then.
aku sure gila.
so aku pun terlompat2 kat depan tu cakap kat satu kelas aku
'wey! bunyi siren la!'
at first diorang blurr lagi.
and aku pun keep on lompat2
then diorang pun dengar jugak..
lepas tuh kitorang terus kluar.
the procedure as you all know it,
kene beratur luar kelas dulu kan?
tapi waktu tu aku terhenti depan pintu.
and aku ternampak one of my crush berlari2 anak.
and i was like..
oh my god! i see an angel running.
haha.
mengarut.



and then terlupa about the fire drill  tu sekejap and was like
petrified sebab nampak Sam Tsui Malaysia.
and then i was back to reality.
and then without following the procedure.
aku,lela,and daya jalan je.. haha.
budak2 lain beratur.
mungkin kami ni sangat excited.
aku pulak sebab nak keep up dengan S.Tsui. haha..

then kitoran pun sampai di padang.
waktu tuh,
disebab kan kelas aku and S.Tsui plaing dekat dengan padang,
It was like,
deserted sekejap.
ada dua kelas je kat situ dulu.
then lama2 baru datang kelas lain.
and then datang la kelas Crush no.2 aku.
haha.
have to admit.
aku lebih crush+crash kat crush kat no.2 nih.
and then he was like,
standing sebelah aku.
and my heart beat around like a bass~
it keeps booming over,booming over baby~
haha.
tapi buat donno jela.
his identity remain secret.
haha.
lepas i look at his face,
and he pun tegur la and we talk.
a bit.
and then,
cikgu2 suruh duduk.
dia duduk jauh sikit.
and i was like.
asal la dua2 crush aku ni jauh sangat!
haha..
tension~



and then masa cikgu2 tengah bebel tuh,
aku pun main la cabut2 rumput,
berborak dengan kawan aku,
bergurau,
capat kawan aku dah rentung la,
ta sempat nak selmatkan pembantu makmal la.
haha.
dak amy pulak dia cakap
'yeay~ sekolah dah terbakr. esok cuti."
haha..
pape jela kau emy.
huhu..
then....
out of the  blue.
ternampak muka Crush no.2 tuh.
the tall dark and handsome.
and i wass like.
gah!!!
haha.
aku selalu over reacted.
haha.
maaf2.
then he mouthed somthing at me.
and i know apa yang dia mouthkan.
about someone whom i hate right now.
and i was like.
no.! tak!
so aku pun buat la silang pangkah macam ultraman tuh.
kitorang pun dengar jjela cikgu cakap apa.
cuaca panas terik gila!
haha.
tapi takpe.
if that what i should do to be closer with both of my crush.
i'll stay there for a thousand years!
haha.


Aku bukan tak sabar, hanya tak ingin menanti
Karena berani memutuskan adalah juga kesabaran
Karena terkadang penantian
Membuka pintu-pintu syaithan”

Salim A. Fillah (via segelasairmasak)



ok.
aku tatau kenapa tahun ni aku:
kuat sangat berangan,
rush of hormones selalu sangat.
ahah..
ok2.
not going to let the feeling stop .



ok.
tadi mak aku tanye pendapat aku tentang iPhone 4s
and aku pun cerita kan jela specs tu sume
pastu aku pung cakap la..
boleh eh belikan untuk angah?
and mak aku macam..
tengokla dulu..
haha.
ok.
ada harapan lagi tuh..
wah..
bestnya kalau dapat!!
wuwuw..


         Fairy tales might not exist but a                     blessed marriage from your creator will be far better than any love story..InshaAllah Ameen ♥ 
—  Reminders Benefit The Believers


by the way,
being a form four science student was tough.
susah weyh!
penat gila! ta cukup tidur kadang kala.
lepas tuh dengan tons of homework lagi..
baaahhhh...
penat weyh.
tapi tape la.
kalau nak jadi engineer kene toough.
You can do it Najwa!
ok.
i can. aha aha. i can.

aku selalu stalk crush aku.
normal la tuh kan.
haha.
(random)



by the way,
im so happy for my friend,i mean my bestfriend.
i mean, My BESTFRIEND!
Norhidayah Bt, Haris.
she's actually my twin.
im so happy because.
she's so happy.
she's so happy because he's found the guy.
yang make her smile.
and tiap kali aku pandang diorang was like.
SWEET NYE :D
wuwuw.
jelaous I ~
haha..
hope they are happy together <3



tu je aku nak update.
kalau esok ada fore drill jugak.
insyaallah aku update.
aku tahu korang suka dengar pasal latihan lebakaran.
ok.
bye peeps.
love you all~
im falling for you S.Tsui Malaysia and mr.Crush <3



khadimulquran:

Antara ciri² suami pilihan.
^_^

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top