nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Saturday, February 25, 2012

they're goin'

oh..frackalacking..

ministryofselawat:

May Allah ease all our tasks this week :)

assalammualaikum..
ya. aku tau aku cakap entry semalam tu entry yang last.
but then i heard this news.
a heartbreaking news.
and right now i'm crying.
patut la dua tiga hari ni aku asyik nangis je.
should've known something goin to happen.

ok.
this matter.
heartbreaking untuk aku je.
but it will be a heartwarming for them.

ok.
tadi daya mesej aku.
dia cakap rabu nih dia pindah.
aku tanya la kat mana.
dia kata dia dapat pergi SBPI Selandar.
sama dengan Faiz.
Congrats.
:D
korang deserve it :D
hope korang dapat ramai kawan and banyak gila happy mo.

zulfiqar pulak dapat pegi SAMURA.
and Congrats kat kau jugak.
kau pun totally deserve it :D

wuwuw..
sedihla..
ramai gia tinggalkan aku tahun nih.
wuuuuuuu..:"(

sedih sangat.
aku asyik nangis je tadi.
kawan2 aku semua nak pindah
tinggal aku dengan lela je.
twin aku pindah.
nti sape nak dengar bebel aku.
nanti sapa nak dengar aku cerita pasal crush.
sedih sangat.
tapi aku ta boleh la selfish.
itu hak diorang.
untuk future diorang.
sometime we have to berkorban.
for the better future.

I know You are there Allah…
I know You see my tears…
I know You hear my prayers…
I know You are testing me…
And all I ask from You is to strengthen my Imaan so I can handle the struggles in life and have patience.
Please keep me safe.
Ameen…♥♥♥

Daya, jaga diri baik2.
kita sayang awak macam adik beradik kndung tau.
Kat sana jangan lupa makan, study elok2,cari kawan2 yang pandai.
rajin2 kan diri.
Jangan tinggal solat,
jangan lupa kita,
ingat Allah, sesungguhnya dia Maha Pendengar.
Kita minta maaf kalau kita ada buat salah kat awak selama nih.
Sesungguhnya kita hanya manusia biasa.
Kita harap awak tak lupakan kita nanti.
Nampaknya nanti bila kita nak pergi buat 'umrah,
daya tadapat nak say bye2 and doakan kta.
and nampaknya kita tadapat la nak belikan kacan untuk daya.
tapi nanti kita post laju.
nanti kat Tanah Suci nanti kita doakan untuk daya,
kita akan doakan segala yang baik untuk daya :D
daya sentiasa dalam doa kita.
Daya, sesungguhnya daya seorang yang sangat memahami,
seorang yang kuat dan tabah, yan matang dan pendek.
sebab tu kita sayang daya,
daya dah banyak kali dengar luahan kita,
tapi ta pernah jemu,.
begitu juga kta.
kita ta pernah jemu dengar luahan daya,
kita kan twin.
mana boleh jemu :D
hope walaupun kita jauh,
daya akan sentiasa ingat kat kita,
daya la Bestfriend yang paling best.








Ya Allah,
berikan la aku kekuatan.
Sesungguhnya hamba mu ini lemah dalam mengahadapi
dugaan mu.

ya Allah, You are Most Merciful.

bye.

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top