nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Friday, February 10, 2012

yeay.new bag.bye2 money.

oh...frackalacking...


howdy human beings.
hope korang sehat,
aku sehat.
alhamdulillah.

baru balik dari Melaka nih.
weee..
mengantuk.
but malas nak tido.

tadi pergi Melaka sebab nak jemput nenek aku kat Melaka Central.
Pacik aku hantar dia kat sana.
but then.
sementara tunggu tuh aku ada belii bag.
dekat Jusco
a luggage.
sebab nanti insyaallah bulan 3 nak pegi buat Umrah.

born-2survive:

JAJAJA

murah je bag tuh.
harga asal dia dalam barapa entah.
tapi abang tuh kasi 50% diskaun.
omg.
dah la abang tu hensem.
ditambah lagi dengan diskaun tuh.
aku terus fall in love at the spot.
haha.
ok.
tipu.
jadi la RM230 mak aku kasi RM100 je.
lain2 guna duit aku.
huhu. sebaik. jimat duit ku.
tapi siyes abang tu cute.
cume cekeding sikit.
ada muka macam Sam Tsui.
cuba google sikit.


bag tu warna purple.
brand Polo whatver. 
nak letak gambar..
tapi aku malas la nak upload kan.
leceh.

tapi kalau ada gambar tu dah lama aku upload :D 

so korang guna jela imaginasi sikit.

and then bila pacik aku kata dia nak hantar nenek aku kat Jusco.
kitorang pun turun ke bawah dah menaymbut nenek ku.

and then makan2 kat food court.
then balik.
salam2.
dapat duit lagi sebab dapat 8A.
nngeh3..

tu je nak update.
aku bosan.
bye3.


oh ye.
aku still lagi dengan dayat.
saja je buat gimmick.
ahaha..


islahnafsi:

hakikatnya, semua ayat-ayat cintaNya menenangkan jiwa. itu janjiNya dalam surah Ar-Ra’d, ayat ke-28 :)






Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top