nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, May 3, 2012

Ku update sikit je nih

yo..gaba gaba..


hey peeps.
Oh-some day today?
yeah me too.
and tomorrow will be too!!
Laila will sleepover sini,
and then kat sekolah esok kitorang akan makan piza sampai drop.!
hehe.
Teacher belanja piza sebab kitorang menyanyi waktu perhimpunan :D
hehe.
well, ramai cakap best. So yeah :D
memang best la kut agaknya. hehe.
Dah la In.Isnin ku nampak . Hehe. Lagi la excited masa nyanyi kat perhimpunan haritu. LOL.
So. Kalau korang notice, aku dah ta tulis kat tengah2 dah. 
Hehe. Saje je. People change.
And am not using 'oh..frackalacking..'
saja saja nak tukar.
Lagipun, lagi  5 hari blog ini akan genap 1 tahun!
dah besar dah blog nih.
banyak betul beza.
hehe.
ok. gonna save up my speech untuk entry birthday blog ni nanti.


Ok. actually aku kene buat banyak homework ni/.
tapi memandang kan aku sedang gian nak menaip so here it is then.
ohh. yes. Tadi waktu balik terserempak dengan In.Isnin.
hehe. Aku cakap 
'hey..!'
dia..'Hye!' 
pastu dia besarkan mata dia. haha. OMG.
Comel gila. hehe.. :D
By the way, minggu depan ku exam. mid year exam. tapi ku malas gila nak study.
langsung tade kesedaran nak study.
=,= .
emm..hari Ahad ku ada S.I.R !! yeyyyehhehe.
excited nih. Harap2 lah dapat masuk second round. !!
korang doakan aku tau!
uhummm...aku tatau nak cakap apa la.....
jap ye.. biya aku pikir....
oh yes. cuba korang dengar lagu The Broken Ones - Dia Frampton. BEST !
OH YE. 
haritu kau lalu sebelah Taylor Lautner. 
and guess what? bau dia serious punya wangi la!
haha.
 tergoda ku . haha. ok. gurau.
tapi wangiiiiii~ serious ku cakap.

tadi best dalam kelas. Mak aku tak masuk. dia ajar kitorang bio. 
so kitorang pun buat la projek bio yang kitorang kena buat. 
Lepas tu ahli kump. aku, geng ezaniza tu semua asyek bercerita je. haha. tapi best gila.
kelakar je. Aku dengan kayum and lela ketawe teruk gila lah.
Especially waktu Eza cakap ' Nak Gam , gam , gam.'
sebab kitorang semua berebut gam yang satu tuh. Haha.
Lepas tu aku dah bosan tatau nak buat apa pun amek la kadbod tu sikit.
gunting bentuk bujur, lukis dua bulat hitam atas tuh.
Then si atika adi amek, pastu dia pegi nya letak tape kat belakang then dia lekatkan kan hidung aku.
Hehe.
Lepas tuh aku pun buat la bunyi piggy tuh.
Pastu dak ika terkekek2 macam hape dah.
Dak laila dengan pun sama. Haha..
Pastu Before that si adah dengan atika ni apesal entah dengki sangat dengan aku.
Diaorang asyek baling kertas je kat aku.
Lepastu kitorang asyek baling kertas je kat memasing.
Hehe. Best lah. Rasa macam nak suruh mak aku tapayah masuk kelas je.


Oh ye.
7 May ni keluar result whether aku masuk MRSM or tak.
There's a part of me yang nak sangat masuk and the other part rasa macam tapayah dapat tawran pun tape.
So yeah.
Aku takut nak pegi tempat baru.
And another thing is. Aku dah gemok giler.
Setiap minit mesti ada makanan dalam mulut ku. 
Kalau ta ku mesti tade enrgy.
And bila dah makan,
Aku akan duduk je, tengok tv, atau tertidur.
So.
disebabkan lack of exercises. 
Aku dah GEMOK.
Wargh..takut gila.
Haritu pergi  Parkson cari seluar.
And it turns out aku dah ta buleh pakai M.
Aku kena pakai L.
Kaki aku la.
Badan ta berubah.
Tapi aku takut.
Ak nak kaki macam Eleanor Calder.
Serious cun. tapi itu semua macam Mimpi sahaja.
Huhu.
Ok la. tu je kut rasanya aku nak update.
See you on the 8th <3
My blog birthday!! dah besar dah anak aku :')
Bye - Bye !
Sayang korang semua <3


p/s: Aku rasa macam nak confess je kat In.Isnin kalau aku kena pindah nanti <3

remade :)

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top