nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, November 24, 2011

3RK1 special edition~ no.2

oh..frackalcking...
\
via ohsopictures

hello manusia sejagat.
hello faiesz
hello poya
heloo daya.
hello laila.
hello semua!!

okay..
haritu kan aku ada buat Special Entry untuk 3RK1 right..
yang hari tu no.1.
yang ini pula adalah no.2.

takde gamabar pelajar laki juga. 
tulah haritu aku suruh gather2 tanak.
malu-malu konon.
tengok sekarang sape yang rugi.
tulah.
malu ta bertempat.

Found on - LINK 

so.
sekali lagi.
macam haritu,
korang kena la klik gambar2 yang ada kat bawah nih.

mengikut kajian aku,
gambar ni jalan smooth pagi2 je.
contohnye dari pukul 5 sampai la pukul 9 .
so kalau korang nak tengok picture nih bergerak dengan smooth,
tanpa angin lintang atau tornado.
maka buka la pagi2.
lepas sarapan tu buka la sekejap.
buat exercise tangan ketuk2 kan keyboard and mouse.

ok2.
enough with talking and writing and reading.
let the picture do the stuff.

wallla!

klik!

ok..kat sini cube tengok dayah. .haha..XD



kat sini pulak cube tengok Aqilah..amende tah dia buat kat Mira...haha..

ni suka suki suku suko je buat.



buleh pula tombok2 sambil senyum kan.?

ok.
tu je .gif yang aku buat.
hope korang sume sume ni suka.
aku buat dengan penuh kasih sayang nih.
terharu lah sikit.

ok2.
nak promote something nih..
menyelam sambil minum air.
jom minum air.

via ohsopictures


ok.
kawan aku.
Si Poya Manja.
pun dah start Blogging.
rajin2 la pegi blog dia.
her entry pun not bad.
aku suke aku suke.XD

ok.
here's the link.


ok!
dah ada yang baru, jangan lupa yang lama pula.
rajin2 kan lah diri anda ke blog kawan aku yang lagi satu juga.
Miss Awesome!
her entry pun best juga.
about her love story yang bagi aku sweet :)
blog dia comel.
pink!
follower pun melambak.
ta macam aku nih..haha.
tape.
saya bersyukur~

ok.
here's the link.


unik kan url diaa?
hehe..

via ohsopictures
want some?

ok2.
lagi satu nak promote satu YouTube chanel nih.


her video serious best.
ok.
her video is mostly about fashion tips,make-up, and facial tips.
her d.i.y pun senang.
contoh nye macam yang kat bawah nih :





senang kan?
ok2..
lagi satu youtube chanel yang aku nak promote adalah...

matluthfi90 !!

his vlog, serious serious serious serious serious 
best, cool, meberi impak, menimbulkan keinsafan.
seriously,
kalau korang tengok,korang akan addicted.
 so why dont you give it a try?

here's his channel


and this  one salah satu video dia yang hebat!





best kan?
hehe.

lagi satu. last!
aku promise .
ok..

http://www.youtube.com/user/IniAnwarHadi

nih pun serious best!
menimbulkan perubahan dalam diri somebody.
contoh nya aku.
dulu aku selalu tulis singkat2 and mengarut2 macam nih:

weyh,akuw nak pgiy mamam jew.

see?
ada 'w' pulak kat belakang.

so start berubah sejak tengok video dia.
cari lasendiri kat YouTube.
aku nak share video dia yang nih je.
yang aku rasa serious genius!





hebat kan?
dia pun ada satu video nih.
yang buleh buat kan sape2 nangis lah rasenye.
tajuk dia,
Khas Buat Mak.
cari lah sendiri kat Youtube.
tapi aku serious nangis tengok video tu.

ok2.
enough.
membebel di blog membuatkan aku lapar.
so that's all for now.
hope korang like it.


Found on - LINK 
it's a SNITCH!!!! OMG!!


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top