nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Friday, November 4, 2011

another long update

oh...frackalacking..

via ohsopictures


hello manusia.

ehem2..
aritu form 3 sekolah aku ade buat lawatan pergi melaka.
disebab kan tade buat pape pun.
so aku pun join la.

aku join without knowing where're going or yada2..
same la dengan kawan aku yang lain gak.
sume just follow jek.

there's this desas desus yang mengatakan bahawa pergi tengok.
and i was like. oh..okay~ that's fine.
am goin..


rupe-rupenye....
macam nih..

ok,
mula2 pergi sekola macam biase.
beratur kat padang perhimpunan.
nyanyi lagu sekolah ape sume tuh..
then suddenly pelajar2 perempuan macam rushing kedepan..
and i was like..
what the hell?
pastu aku nampak ada seorang cikgu ni tengah check bag kawan aku..
rupenye cikgu tengah rampas handphone.
 aku pun cool jela..
sebab aku mane ade fone kan.

aku pun seronok je tengok fone diorang kena rampas..





gelabah diorang..
haha..
kejam aku nih..
satu kotak tuh..
cikgu check budak2 form3 je..


aku pun actually takut jugak kalau kena check.
sebab dalam beg aku ada macam2..
but not fone la.

so eventually,
banyak giler fone kene rampas, 
and aku dan kwan aku yang 4 orang nih bernaseb baik sebab ta kena check.
huhu..

tips:
lain kali buat muke cool je..
and tapayah la ngaku yek..


and then dalam pukul 8 lebih kut..
kitorang naik bus and start the journey.
dalam bas boring,of course.
except budak2 yang kat belakang tu kut..
whatever.
malas nak cerita.

and then jalan jalan jalan jalan jalan...
sampai satu tempat nih..
cube teka..

teka lah


teka la


dah?


the answer is...

Zoo Melaka!!




lol..
budak2 dalam bas tu sume macam ta puas hati jek.
well..aku pun included jugak..
yela..
ingat budak tadika ke nak pegi zoo nih..
duh..
watever..

so..
kitorang pun terpaksa la juga masuk zoo tuh..
take pictures..
itu ini itu ini..
malas nak cakap banyak..
tengok je gambar nih..










ye ye..
aku malas nak letak banyak sangat gambar.
lambat la upload..
buang mase jek..

ok..
lepas pergi zoo..
dengan kaki,hati yang sakit..
kitorang pun pergi la makan..
pergi melaka mall..

pergi,...


uhuh..
you guessed it~
Marrybrown..



wasnt much of a shocker..
because kalau pergi rombongan memang singgah this marybrown la..
we ate..
we ate...
we ate..
then naik bas lagi..


pastu kitorang pergi pula ke river cruise~
kat taman rempah,
from my personal experiences..

ini kali yang ke-4 aku naik river cruise tuh..
hmmm...

so ofcourse la akku busan kan..
tapi yg lain seems okay..
so ok jela..

malas la nak cerita..
sebab ta best pun..


lepas pergi river cruise u pulak..
balik..
so korang boleh guess la..
betapa busan nye kan..
lain la kalau ada mr.D..
hehe..
heish! fara! stop it! gatal nye kau!
ok..

so....
tade tengok muvy pun..
sape yang cakap pergi tengok muvy tu aku bunuh orang tuh..
ngade2 yek nak buat cerita..
ta elok tau!

oh ye..
semalam sekolah akak aku..
MRSM Gemnecheh..
ada buat Majlis Graduasi.
akak aku invlove.
aku dengan mak aku pergi.


kitorang sampai lambat~
biase la tuh..
majlis star dalam puul 8.30 tapi dtang pukul 10..haru jek..

ok..
kitorang sampai jek..
tengok pelajar Form 3 tengah graduate..
bestnye..
kalau la sekolah aku pun ada graduasi..
siap pakai jubah sume tuh~

lepas tuh sampai la pelajar form 5 punye..
akak aku dapat
3.49 TPNG dia..
so dia tu Kelas Kedua ( Atas ).
sikit je lagi nak dapat Kelas Pertama..
aiyoo..


here's some of the picture..
their dewan...kat screen tu gambar akak aku.
with my mother~


oh ye..
masa dia umukan Tokoh Pelajar Form 3..
sedih gila..
ramai yang nangis..

orang yang dapat tokoh tu..
his father buta sebelah.
disebab kan accident..



so mase pengacar majlis tengah cerita kan biografi tokoh pelajar tuh.
agak menyayat hati lah..

kat atas pentas kemain lagi dia peluk ayah dia..
kuat gila dia nangis..
sebak hati aku..
tahu2 je..
air mata keluar..
mak aku pun nangis..
aku rase ramai yang nangis dalam dewan tuh..

aku rase bersemngat pulak :)



ok la..
terlalu lama depan komputer..
babai readers~
love you mr.D ~

FOLLOW for more photos



Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top