nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Sunday, November 20, 2011

3RK1 special edition~ no.1

oh...frackalacking../..

via ohsopictures

hari tu kelas aku ad buat kenduri.
ehehe
ok.
bukan kenduri.
tapi jamuan kelas.



atas usaha Ustazah kami yang merangkap sebagai guru kelas kami.
kami kenduri makan KFC and Nasi Lemak.
sepeti biase.
aku merangkap sebagai Photographer Termashut kelas tuh..*ok. belagak nye*
of course la took a lot of pictures kan.

via ohsopictures

and this lot down here.
gambar awek2 hot bawah nih..
korang kena tekan dulu kasi gerak.
and lihat usaha aku untuk korang.
hehe.
 baru buat satu.
yang guys sori la tade.
aku suruh korang gather up
korang tanak.
kan da rugi..
hoho..

ok.

so,CLICK!!!
(kalau picture ni ta gerak la. kalau gerak tapayah klik)


oh.ye.
maybe korang kena leave it for about 2 minutes bergerak bebas.
supaya korang boleh tgok dgn smooth.
klu taboleh gak 
naseb korang la..

ok..cube tengok poya and syidah..haha...lol..

ad lagi satu pic macam nih.

tapi akan dimuatkan dalam 3RK1 special edition no.2
so you all just wait okay!!!

oh ye.
sangat-sangat berterima kasih kepada rakan2 sekelas yang turut
menjayakan jamuan dan gif ni sekali.

THANKS A LOT GUYS AND GALS!!

love you all!!

Found on - LINK 


p/s: disebabkan aku adalah photographer nye.
maka pic aku tade..hukhuk.
p/p/s: ok. kalau korang rase entry ni sangat pendek and dalam hati korang berkata
'cess..pendek sikit ni jek. hatuih!'
aku just nak cakap.
GO TO HELL DUDE.

ok.
TAMMAT.

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top