nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Monday, November 21, 2011

bff contest :)

oh...frackalacking...


im entering a contest!
i cant believe it myself either.

nak enter juga?




okaaay.
nak upload nih.
dah kenal makcik ni for like 2 years.
tapi dah rase macam a thousand years.
so here's the picture of me farah and my BFF dayah! <3


click for growth spurt!
the chick wearing spectacles is daya!

so,
Why oh why she's my BFF?

ok.
nama dia adalah Nur Hidayah Haris.
First time i met her is when she's 13 y/o.
at that time, she's in the first class.
pelajar cemerlang sekolah.
aku pula second class.
masa tu budak nakal sekolah.
ok.
tade la nakal sangat.
tapi ada la sumbang sedikit sebanyak jumlah pelajar ponteng kelas.

ok.
first impression when i met her,
'asal macik ni nerdy semacam je'

but.
lepas kenal dia.
haha.
otak pun lebih kurang same je.
GREAT MIND THINKS THE SAME LA KATEKAN..~

she's a cool-cat.
and friendly gilak.
kalau tengok kat FB dia pun
friend dia melambak.
dengan cikgu2 pun dia boleh kamceng sekali.
lepas tuh,
she's a good shoulder too.
seriously, kalau ada masalah memang aku cerita kat dia je mostly.
lepas tuh,
cik daya ni seorang penasihat yang hebat.
every single advise she gives boleh diguna pakai.
and sometimes dia ni suka merepek bagai.
haru betul.
lepas tuh,
suara dia KUAT GILAK.
haha.
bingit. tapi aku suke.
lepastuh dia nih jenis yang banyak cakap tau.
macam popcorn.
dulu kalau kat makmal sains time cikgu tengah mengajar.
susah gila nak pay attention.
sebab macik daya ni asen nak bercakap je.
haha.
tapi ta kesah.
popcorn pun pocorn la.
laipun popcorn sedap.
hehe.

so.
to conclude it all.
am so glad that i found her.

i mean.
she's perfecting my imperfections.

she's my twin
my sister
my brother (heh..pun bole)
my shoulder
my tissue
my laugh 
my backbone
my spongebob...

she's my BFF <3 

saya sayang awak,sahabat!



now to tag other bloggers <3


bye love!!

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top