nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Monday, July 18, 2011

Oh...frackalacking...


Hello oh-some boys and awesome girls sekalian.

Dah lama aku ta update.

Ya.
Aku tahu. Aku busy. Aku nak study. Aku nak PMR.

Entry nih special sikit..
Special ke? Special bagi aku jelah kut..
Entry ni aku nak cerita perihal mr.D...
In my perspective la.
Mungkin pendapat aku dengan orang yang mengenali dia lain.
Tapi...wadehel..ada aku kisah?



Baiklah..
Mr.D..
Atau nama sebenarnye adalah.... tut...tut...
Haha...korang ta payah tahu yang itu~
Dia pelakar tingkatan 5 di  SMKR..
Aktif...aktif dalam pape jelah kut..
Except dengan benda yang akademik sikit.
Dia pelajar kelas 5tut...haha...ta boleh tahu juga.
Mempunyai kulit yang gelap,bermata sepet, mulut yang besar( korang patut tengok bila dia makan) dan tinggi(ini yang saya suka)

Mr.D ini seorang yang friendly,suka mengusik orang..dan ada temper yang agak berbahaya.
Pacek mata sepet ini juga seorang yang sangat NAKAL...seriously..
Dia suka nasihat orang...baik(iyeke)...caring and pandai jaga hati orang.
Dia ada banyak adik angkat..aku salah seorang yang termasuk.

Dia ada banyak kawan...agaknya lah..
Antara nye ialah Nabel si Buntang,Ayien si Kerempeng dan ....ta tahu la..

cuba teka mr.D yang mane satu...dlm pic: nabel,mr.D dan ayen dan sape ntah..
gambar ta ekut name..so pilihlah ikut imaginasi korang yang mane stu mr.D..yg mne stu nabel...or watever..

Pacek nih juga a sweet talker..
Ini yang saya paling takut..
Susah tau nak percaya kat orang yang selalu sweet talking..ish3...
Tapi aku cuba untuk trust dia..
So aku harap pacek mata sepet ni pun cuba untuk buat aku percaya kat dia.


Lepas tu salah satu sifat dia yang saya ta berapa nak minat ialah...

Dia terlalu rapat dengan perempuan..
Yelah...aku tahulah sekarang budak perempuan dengan laki sume satu kepala je..
Tapi..aku kan jenis yang jeles gila2 babeng nye type..so....faham2 jelah...
Lagi satu sifat dia yang saya ta berapa nak minat ialah...
Dia aktif sangat...
Ye..aku tahu itu bagus...
Tapi...dia selalu kena ta datang sekolah dan masuk tournament itu ini
Yang membuatkan aku sukar untuk jumpa dia...ish3..
Ye..aku tahu aku tamak...tapi...wadehel..tak kan korang ta de perasaan macam aku jugak..



Pacek mata sepet ini juga suka mengarut/trash talking...
Kalau korang lepak dengan dia dan rakan2 dia..
Korang akan faham apa maksud aku..
Lori pasir la,terang la,buntang la,...aiyaya...macam2 la...
Tapi sifat dia yang tuh aku okay je..ta kesah...
Aku pun selalu mengarut dengan kawan aku...tapi kureng sikit la..

Mr.D saya juga..
Merupakan salah seorang ahli koperasi..
So aku kalau nak jumpa dia selalu nye di koperasi jelah..
Tu pun kalau aku rajin nak beli barang...
Kadang2 aku beli barang yang ta diperlukan pun..
Sebagai alasan..
Sebab nak tengok dia...
Haha..ye..aku phatetic..



Lepas tuh..

Pastu pacek nih suka mengeleh orang..
Huhu..jahat...
Ada ke dia kata saya gemok? Ish3...

Aku rasa ini je kut yang aku nak tulis pasal dia.
Yang lain adalah antara aku dan aku..
Hehe..
Mana boleh beritahu banyak - banyak..
Nanti korang jealous..
Susah lah aku...kena berebut mr.D pulak..
Ngee..ta de la.aku ta suka berebut.kalau ta de jodoh nak buat apa.
Tapi kali ni harap - harap ada..haha.




.
Gatal la aku nih..
Tapi mr.D lagi gatal dari aku tau!
Tapi saya suka..haha..

Ok.

Stop it.

Pen off here.

Babai semua.
p/s: kalau ta termasuk p/s ini..entry ini ada 499 words..
hehe..aku siap kira lagi untuk korang tau~

to mr.D ..sye rase sye lebey suke awk botak..haha!


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top