nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, July 21, 2011

sakit

oh..frackalacking..


hello guys.
ye aku da update petang tadi.
aku tahu.
tapi aku tengah in a feeling macam..
ada gajah duduk at hati korang...
ata macam..
ada pisau tikam hati korang.
atau macam.
ada monster yang nak keluar dari hati kau dan cara dia keluar adalah sangat menakutkan.
ye.
aku tahu juga.yang aku selalu sangat ada feeling macacm nh.
actually..
aku ta tahu sebab ape sangt pun..
just..
tibe 2 je feeling tu datang..
especially bile...
emm..
nevermind la...


yeah.
aku ta nak cakap banyak.
sebab bila aku cakap banyak,
nanti aku lupa apa yang aku seriously nk cakap.
dan disebabkan aku ta reti with words.
im gonna tell you all with words and picture from tumblr.
which is totally relate.

so here it goes.










\


























































and for the rest..
listen yuna-random awesome.

i know im pathetic.
maybe im a mental too.

babai



Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top