nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Saturday, July 16, 2011

yaww!!

oh...frackalacking...

wuddup guys!!


MISSING YOU ALL SO DAMNED FUCKING MUCH!

haha..
finally...
dapat jugak on9!! haha..what a pleasure..
but will ends anytme soon..
so am typing really fu**ing fast..haha...




i cant u[date for some several reason..
maybe yo all knew already..
but im just going to tell anyway..

aku busy nak buat orang tua2 punya harapan jadi kenyataan..
naww...bukan kahwin..
tapi untuk dapatkan 8a for pmr...
yeah...it's [pretty sucks rock...
but hell...what else is i can do about it..

so aku rase aku ta boleh tulis banyak.
sebab nanti tibe2 line ta de menyampah pulak karang..
so aku just nak cakap..


yang aku ta tahu apa tengah berlaku....
kat..
otak-ta sedar2 pekse nak dekat dan percubaan is just around the corner.
hati- pretty fucked up lately..shit.dunno what i want lately..
anggota badan-bumps and bruises..ta tahu sebab a[pe..mbe cuz aku asyik exercise lately..

so cnclusion nye ialah..
aku pretty messed up..
tah papeje ku nih...haha..

besok nak gi melaka dengan mak aku..
gonna end up bad i think..
biase la tuh kut..
aku mane bleh aman dengan mak aku..haha..
shit..




so all the best for everyone..
gonna pen off here..
am sorry kalau korang ta pahm apa aku tulis or bahasa aku a lil harsh..
tapi..
am being what im made of..
so babai..~

saya sayang mr,D dan rindu dia sangat2..

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top