nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Wednesday, December 28, 2011

barely

oh..frackalacking.



hello human.
ye.
aku hidup lagi hari ni dan masih bernafas untuk tulis dalam blog nih.

sebnarnya tangan aku rasa berat gila.
sebab effect ubat ta hilang lagi.
ubat baru ni dose dia kuat doe.
aku asyik tido jek.
tadi masa mesej dengan mr.D pun sempat tido.



ok.
aku ada confession to  make.
atas sebab2 bodoh yang bodoh.
pagi tadi aku almost/..
err..
camana nak cakap eyk..
oh ye.
buat kan diri sendiri kena langgar dengan kereta.
tapi disebab kan aku memilih kereta mana yang patut langgar aku,
aku cancel niat tuh.
yela,
kau nak ke kena langgar dengan lori/bas.
hancur badan kut.
so aku tunggu la Mercedes lalu depan rumah aku.
tapi tade  jugak.
last2 aku give up.
and then aku masuk rumah and amek pisau bedah mak aku,
tapi.
of course la aku ta mati kan.
tapi yang pelik nya ialah.
aku dah tekan pisau bedah tu kuat gilak kut atas nadi aku.
tapi ta potong2 pun.
kepelikan kan?
aku pun pelik.
kesan ada lah.
tapi darah,urat putus, and family aku yang nangis tade pun.




kan bagus kalau aku tinggal kat tempat yang ada bangunan tinggi2.
buleh terjun jek.
haiyo..


ok.
aku tahu dalam hati korang macam.
bodoh sia* perempuan nih.
benda kecik pun kau dah nak bunuh diri macam orang bukan Islam.

ok.
sila ka.
kutuk la.
fine.
aku mengaku aku bodoh gilak.

tapi aku rasa dah macam breaking point kut.
nak PECAH otak aku.
hati apa lagi.
haiyo.





so kat sini i want to say.
am sorry dayah.
dah banyak kali cakap tanak buat camni lagi tapi kite buat jugak.
am sorry mr.D.
before this saya ada janji ta buat lagi tapi yelah. dah kau da cakap camtu kan.
aku pun macam, whoa. aku ta boleh hidup kalau kau tade.
and kau pun gilak2 cakap macam orang nak mati siap nasihat2 tu sume.
so aku pun freaking out lak.
and lepas nih jangan buat gitu lagi.

ok.
tu je.
aku dah mengantuk balik.
selamat malam stalkers.





Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top