nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Saturday, December 24, 2011

Jalan

oh...fracakalacking...


Hullo people.
menulis blog
dengan perut yang lapar nih .

ok.
baru je lepas balik dari Johor.
sebelum tuh singgah Jusco sekejap.
Cari baju sekolah,kasut sekolah,tudung..and whatever2.

ok.
kat Jusco, sementara tunggu iman and nabil beli barang sekolah,
aku dengan along naik atas.
Cari Watson.
kat Watson aku beli nih:

Playboy Eau de Toilette
ok.
Playboy Play It Sexy Perfume.
dia ada 3 jenis,
Play It sexy mcm kat atas nih, Play it spicy, play it lovely.
semua bau dia nice.
benda nih dah lama gilak la aku nak beli.
bila datang Watson je aku cari benda ni dulu.
bau dia best.
stay lama .
harga pun tada lah mencekik.
just RM 34.90 je.
Which is very affordable~
and ada free Rimmel lipstick kat dalam.
tapi ta guna.
sebab warna dia ta sesuai dengan aku.

ok.
lagi..
aku pergi kat Popular.
and untuk kumpul banyak2 novel Dan Brown.
aku beli buku dia yang nih:

The Da Vinci Code.

tade gambar.
malas la.
google sendriri.
ok.
ta start baca lagi.
tapi penah tengok movie dia.
so mesti la best gilak .

and then pegi beli kasut pulak.
tahun depan pakai kasut putih.
aku ta reti pakai kasut putih.
sebab nanti kotor gila punya lah.
pastu aku ni pemalas.
nak basuh kasut tuh memang malas gilak.
and lagi satu,
aku dalama ta pakai kasut warna putih.
wuwuw.
ok.
so cari la kasut.
nak beli Admiral..
tengok size 5 tade.
sedih.
last2 pegi Bata sebab mak aku da mengamuk.
and then beli North Star nye kasut.
boleh tahan lah.
tu je choice yang aku ada sebab ma'am besar dah ngamuk.
and then.
bila dah nak bayar tuh.
aku almost nak kuar kedai dengan hanya memakai sebelah kasut.
nak cepat punya pasal.

memalukan.
bag sekolah aku belum beli lagi.
masa kuar dengan mr.D nanti baru beli kut.
Insyaallah la kalau tada aral.
dia kata guna yang lama jek.
and im like..
hehe...ta naaaaaaaaak...
and he's like..
kenape?
and im like..
yang tu tahun lepas punyaaaaaaa...
and he's like..
kan elok lagi.
and i'm like...
ta naaaaaaaaaaaaaaaaak...

aku suka membazir.
aku tahu.
but the pleasure of having money is when you spend 'em.

and oh ye.
hari tu,
lepas dapat result PMR,
malam tuh ada makan besar2 dengan family.
hehe.
suke sangat.
banyak gila kut kitorang makan.
here's the picture:



ngeh ngeh ngeh,,
sedap~
hehe..

aku sebenarnya bosan,
sebab tulah tulis entry yang ciput nih.
sorilah kalau bosan.
aku pun bosan.
ok.
babai.
kalau bosan lagi baca entry aku yang sebelum2 nih.
kalau korang ta baca lagi lah.

ok2.
babai.
babai stalkers,
babai kawan,
babai silent readers,

love you stalkers,
love you silent readers.
LOVE YOU FOREVER FRIENDS.
Love you and miss you so bad mr.D.
ngeheheheh.. gatal  ku ni..


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top