nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Sunday, December 25, 2011

words that i failed to say.

oh..frackalacking.

Only, nothing is eternal. -Audre Lorde
—-
I want to make this a doodle GIF, but I still don’t know what to do with it.


10 things about me you should know.

1. Aku ni pendiam.
Kalau kat tempat yang langsung takde kawan2 aku.
aku takkan bercakap walau sepatah pun.

2. Kalau dengan kawan aku.
Aku lah energizer bunny.
aku akan bercakap tanpa henti macam orang gila.
aku ingat lagi time tuh aku membebel dalam kelas kat laila and syafiq.
aku bercakap ta berhenti. and diorang senyap je.
dari satu topic ke satu topic
laila sound. dia cakap. kau perasan ta kau ta berhenti cakap dari tadi.
and im like..
hehe..yeke?

Found on - LINK

3. Orang yang ta kenal aku akan kata aku gedik.
Lepastu akan benci aku for no reason.
Sebab bila aku dengan kawan aku.
aku suka buat benda bodoh.
Benda yang orang akan kata gedik.
padahal i'm just being myself.

I couldn’t make a doodle GIF because I went home late, so this is what I was able to accomplish. A photo I saw on my dashboard inspired these characters, so this isn’t an original idea haha (if you have the link, please TA me so that I can give credit properly).

4. Aku suka dengar lagu yang ta kira la genre apa.
Asalkan lyric dia close to heart.
Boleh kaitkan dengan hidup aku.
macam lagu Simple Plan - Perfect 
kalau gadoh dengan mak aku mesti ada je lagu tuh.
part yang nih:
I just want to make you proud.
Im never gonna be good enough for you.
I Cant stand another fight
And nothing's all right.
atau lagu Hoobastank-The reason.

5. Aku kalau time tengah mengamuk.
ta ingat dunia.
apa ada depan aku akan pecah.
sebab kena campak.
aku ingat lagi .
masa aku kecik aku .
aku bengang gila dengan adik aku.
aku pergi dapur and amek pisau.
lepas tuh aku pergi ..
err...
ok2..
tanak cerita.
so.
be careful and jangan buat aku tertekan.
sebab macam2 benda boleh jadi.
aku tahu aku gila.

status: drawing
I’m doing a Jason Mraz song! (no, not a cover)

6. Hemophobia - fear of blood.
aku ta boleh tengok darah.
kalau kau cerita pasal darah pun.
aku dah start rasa mual.
kalau aku tengok depan mata sendiri,aku akan hyperventilating.
macam..fast breathing.. tarik nafas laju2 tu.
kalau banyak gila darah depan mata aku,
muka aku akan pucat dan kemudian muntah2.
so.
kalau tangan korang luka ke hape.
jangan tunjuk kat aku,
tak pun kalau korang jatuh tangga lepas tuh tangan korang berdarah2.
jangan cerita kat aku.
spare me the details.

7. Dulu masa ayah aku meninggal.
susah aku nak nangis.
tapi bila dah 2 tahun gitu..
aku da ta kuat.
aku jadi lemah gila.
sebab apa jangan tanya aku lah.
aku pun ta suka sebenarnya.
sebab nampak sangat diri ni lemah.
aku penah la cuba tahan.
tapi bila dah nak meletup tu memang nangis gila2 la.

Found on - LINK

8. aku ta suka orang yang cepat sangat judge orang,
contoh nya macam orag yang ta kenal aku sangat.
satu hari dia nampak aku dengan kawan2 aku tengah lepak.
pastu dia tengok aku ketawe besar2 macam orang gila.
and then aku gedik2.
lepastuh kat otak dia terus set: euw. gedik gilak. 
and then dia pun cepat2 bitau kawan2 dia.
'wey, si najwa tu gedik gila wey. tah camana la mr.D buleh sayang kat dia'
and then bila kawan2 dia dah dengar ape si mulut longkang ni cakap.
kekawan dia pun menyampah gak dengan aku.
diorang nye otak pun terus set gini: 'Benci najwa, dia gedik'
okay. kau ta kenal aku betul2 kau da judge aku.
tolonglah.

Found on - LINK

9. Aku suka membazir.
tapi tadelah membazir dengan beli barang yang beratus2 ringgit tuh.
ok.
camana nak cakap ni.
emm.
bukan membazir tau.
tapi kalau orang yang dah biasa dengan perkara yan biasa maybe akan cakap membazir.
emm.
aku pun tapaham.
ok. cani:
my prinsip is, kalau nak beli barang, kena ada brand.
eventhough ada barang yang tade jenama tapi kualiti dia lagi bagus gila babeng.
aku tetap beli yang ada brand.
ok.
aku tahu aku ni poyo gilak.
but..
bukan yang beratus2 ringgit.
beli yang harga dia biasa jek.
aku kalau boleh ta akan suke beli yang RM150 ke atas.
sebab aku rasa tu memang membazir gilak.
mak aku bukanye datin dan bapa aku bukan nye ada tinggalkan syarikat yang hebat2.
tapi kalau jeans tapelah kut.
memang harga dia 200+..
so ..
korang rasa ini membazir atau tidak?

10. aku ta suka orang benci aku.
aku ta suka marah orang.
aku takkan mara orang buat masa yang lama.
tapi walaupun mara aku da reda.
doesnt mean aku maaf kan korang la.

I feel so uninspired tonight. I hated the drawing halfway through, but oh well here it is. I’ll now get to your messages.

er..
tu je kut..
kalau korang rasa aku gila and tanak kawan dengan aku lagi.
silakan.
aku paham.
and..
um..
aku ta tahu nak cakap pe lagi.
tu jelah.
babai friends,readers, silent readers,stalker.
love you mr.D.

Found on - LINK

p/s/s: aku dalam situasi kemahuan takkan dilayan. tapi keperluan je.


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top