nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Monday, May 9, 2011

ahhh...baru saya faham....

oh..frackalacking...

wuddup!!

huhu...tadi mr.D call aku...
maybe dia dah cool off kot..
iono..maybe ada lagi api kemarahan tu dalam hati dia..
who knows kan?

this is some piece of the conversation that stuck in my head..

mr.D  : sesuatu hubungan tu ta kan last kalau tak ada kejujuran and kepercayaan...
ms.f  : (terase auw huhuh...) ....ohhhh..... 
mr.D  : ..ye....
ms.f  : adik la yang ta de dua benda tu kan?
mr.D  : tanya diri sendiri la...
ms.f  : uwh......
(aku memang ta banyak cakap..aku tahu..aku rase dia faham kot perangai aku)

it hit me in the nose yaww!!!
argh...terase giler la..tapi nak wat camne..memang salah sendiri la kan..
aiyayayayaya....
lepas nih aku akan cuba gain his trust and be honest with him...hmm!!
chaiyok wey!!

so kepada couples out there...
honesty and trust is very important in all relationship..
aku percaya ah..kalau yang ada banyak giler ex nih ...
hampir sume mesti sebab ta de dua benda penting nih...!

TRUST + HONESTY = LOVE..

nak pen off sekarang..aku da janji dengan mr.D untuk off the computer and pergi mandi..huhu...
see ya next time..
and this might be the last post kut..sebab mak aku nak amek wire komputer nih balik..huhu..sedih nih..


p/s: aku sekarang tengah sangap dengan lagu Fyn Jamal - 150 juta..
mashyuk ahh!!




Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top