nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Sunday, May 8, 2011

i love my momma!!! well,who doesnt?

                                                        oh..frackalacking...

hey guys..
guess what??!

It's Mothers Day..!!
yeah.....!

hehe..so did any of you give your momma any present?

hehe..sebenarnye aku ta beli pun..huh...sebab tengah ta de sen sekarang nih..
lagipun da lama kut ta keluar rumah nih...gahh...so ta dapat la nak beli..

hehe...aku sayang ibu aku..
even though kitorang macam tiada seperfahaman antara satu sama lain..
kitorang asyik gaduh je...macam rutin harian...
dia selalu marah aku...tapi ak tahu..tu marah sayang..
just bila kita asyik kene mara sebab tu la kita asyik pikir
"mak aku da ta sayang ak lagi...huhu...asyik marah je..huhuh..."
padahal memang patut pn kita kena marah...asyik wat hal je..

I LOVE MY MOM
she's the toughest women i've ever met..
she raise my siblings dengan penuh sabar..
melayan karenah anak2 nya yang banyak songeh..

im SORRY mom..
for i keep troubling you..
sebab angah asyik naikkan bil je..
sebab angah selalu terperap dalam bilik...
sebab angah asyik rosakkan harta ibu je..

angah akan try untuk berubah..!
chaiyok!!

HAPPY MOTHERS DAY MOM..

p/s:thank god my mother didnt know dat i have a blog..or this will be very...AWKWARD....

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top