nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Monday, May 9, 2011

it's a bad day for me...

                                                                     oh...frackalacking...

hello human..howdy..

yeesh....
hari ini aku da banyak kali dah nages..huhu...sume sebab mr.D...
huhu...
aku rase small matter je...tapi...yeah...
mr.D..
if you read this...i just wanna say...IM SORRY...

mr.D ta pandang aku pun tadi kat sekolah..huhu...kecik hati la jugak...tapi nak wat macam mana.. Orang tengah beremosi.....




Dan kat sekolah tadi..aku demam woo...jumpa ibu sekejap(my mom is a teacher..we're on the same school)
nak mintak balik..tapi ibu kata..


'duduk kat bilik ibu dulu..jerang air.Kau ta makan malam tadi kan? pegi bukak biskut tuh pastu kau buat la air teh..agak2 da baik masuk kelas pulak..'

hampa..huhu...
aku nak sangat balik tadi woo....



yeahhhhhhhhhh

aku rase aku tahu punca aku demam..:

  •  sebab aku gaduh dengan mr.D..
  • aku pegi telan ubat  sampai tinggal sikit je bende tu..
  • aku tak makan..aku cuma amik breakfast je..


yeesh..tiba2 rasa macam tiada mood plak dah..pen off here la..
babai guys...

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top