nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Tuesday, May 10, 2011

my friend..my family..

oh..frackalacking...

hello guys...good day huh?
me?
umm..not so well kot..ta pe la...kita redha kita redha...

so hari ini aku nak kenalkan kawan- kawan aku kat sekolah yang banyak gila ah tolong aku...
guys! i owe you lots!! 

so here it goes..:

Khairunnisa Farah Sofea bt Khairul Miza...
(aku tahu..panjang amat nama tuh)

yeah...nih dia nih kawan aku yang best ah! cool...mature..funny...and lots ah..
kitorang macam baru start nak rapat-rapat...so bagi aku, aku still awkward ag ah..
dia nih funny juga...pastu minah ni gagap sikit..huhu...
pastu kalau dia tengah bad mood kan, kalau kita tanye dia something,
mesti dia buat muka loading je....
tension ah gak kadang-kadang..huhu...



Nur Laila bt Mohamad

Aku duk sebelah makcik nih!!
best giler ah! 
makcik ni seorang yang matang,funny,gila2 (mcm aku juga la)
pastu kan...kalau orang buat lawak kadang-kadang dia ta layan pon..dia pandang je muka kita..
sampai aku pun risau..aku buat lawak ta kena ke? 
tapi aku tengok orang lain terguling2 kat lantai...
and ...termasuk lah bila orang kacau dia..
dia wat doh je...dia pandang orang tuh..pastu dia pandang tempat lain and 
continue buat kerja dia..huhu...
tapi bila time dia gila-gila memang best ah..aku dengan dia selalu menyanyi dalam kelas kuat-kuat
and sama-sama..huhu...best...(try ah buat)



Hidayah bt Haris
(sory dayah kalau ko rase pic ni ta lawa..tapi ni je pic solo kau yang ak ad)

ok..this dayah...
she's cool, loves cat,friendly,funny, and smart..
pelapis public speaking sekolah wo...
pastu dia nih banyak cakap wo...
kalau duduk sebelah dia memang banyak giler la input yang dia nak kasi,..
pasal kucing dia...pasal kentut..pasal family dia..
pastu dengan bingit suara dia tuh..aiyaya...
tapi kadang2 apa yang dia cer tuh beneficial jugak ah dalam hidup...
contoh nye pasal......
ntah la...ak ta dapat recap...
pastu dia nih antara the smartest brain in the class....
and kawan dengan dia pun best tahap gaban jugak la!!



Syahidah bt Anuar

makcik nih best!!!
dia caring...
aku selalu gak ar mengadu kat dia...
dia pandai nasehat kat orang...
tapi aku ta paham kenapa hampir 80% kat kelas tuh ta suke die..
aku rase dia cool je...
pastu budak-budak kelas aku called her itik..
aku panggil dia sheduck..hehe...(mine are cooler..hehe...)



Zulfiqar b. Wardi..
(aku ta letak pic dia yang proper sebab aku tahu nanti dia mesti marah punya..)

pakcik nih...
seorang yang ego,funny,friendly,kasar,kejam,gatal,baik la jugak kadang2 and smart..
macam lagi banyak sifat negatif kan?
haha...well it's true afterall...
pakcik nih kaya woo................
tapi kedekut..taik hidung ta de rasa..huh!
pastu time dye bad mood mang ta boleh kacau ah...kang mengamok kang susah plak,,
aku selalu gaduh dengan dia...ada je yang ta kene...




Syafiq b. Mahat..

a.k.a vegetables...
dia nih matang,pendiam,funny..
aku selalu minta nasehat at dia..
memang best ah kawan denagan dia...
ak ta tahu nak tulis apa lagi...
da lama ta cakap dengan dia..

Syafiq Zaidi and Faiz Syamsul..

diorang nih best,..
faiz kelakar...
syafiq best..
hehe..
kitorang selalu ngumpat sayfiq...ehehe...
ecspecially kat makmal sains...uhuhuhuh...



Abdul Aziz b. Ismail...

this pakcik is funny...
tapi kadan-kadang lawak dia ta kena r..
touch a soft spot kadang2...
tapi best ah gax kawan ngun dia..
bole kira matang ar kot...



there are times when family are like strangers
 and strangers are like family...




my friends are somewhat like my second family..
they understand me..
i loves them.all!!!

p/s...ak nak upload pic mr.D...tpi ak takut dye mara la pulak..huhu... 



Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top