nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Sunday, May 29, 2011

bersih sangat.sakit mata

oh..frackalacking...


hello human...
hope korang well..:)
hari ni berjalan dengan lancar..
buat masa ni jela..


rumah hari ni bersih!!!

haha..
macam ta percaya je..
susah tau nak tengok rumah ni bersih..
tapi bukan aku yang kemas r,..
ta kan berlaku punya..
hehe..



 seriously..aku da malas da nak kemas rumah...
sebab bila aku kemas je kan..
ta payah tunggu esok r...
satu jam kemudian da bersepah balik da..
 as you dont know..
rumah aku ada banyak barang..
so kalau bersepah memang semak gila la...

antara barang yang akan bersepah ialah...

Buku buku cerita...
kitorang memang suka membaca...so.. memang banyak ah buku kat rumah tu.siyes ta cukup almari.. lepas tu kan..kitorang punya habit... ambil buku-baca buku-da habis- ta letak balik kat tempat yang sepatutnya..
huhu,,tu la habit kitorang..so memang bersepah la buku kat lantai,meja dan katil..termasuk lah meja makan..hehe...



Beg sekolah.
As you dont know..rumah aku memang banyak beg..especially..beg sekolah..memang sesak..
kitorang selalu letak kat bilik study...pastu kitorang kalau balik sekolah kan penat..so just campak je beg tu kat mana-mana. kalau adek aku yang iman tuh..kadang-kadang dia biarkan je beg dia tuh kat luar rumah..dia tu memang begitu..bukan nye kesah pun..dia memang pelik..



Bantal
memang banyak gila la bantal. Especially kat depan tv tuh..memang banyak ar kut.. Terjadi sebab kitorang selalu lepak depan tv dengan bantal..huhu..


i want kittens....


so that's mainlny the reason for the bersepah2..
sebenarnya banyak lagi,,..
tapi aku malas la..
hehe..sebab kalau nak tulis ambil masa..
nani tangan aku tercabut kang...
korang nak jadi tangan aku?
ta nak kan...

oh ya..
hari ini aku rajin sikit..
setelah menghabiskan nota kh malam tadi..
pagi tadi bersemangat pula nak study math dengan bi..
haha..donno what's happening to me...
anjakan paradigma kut...hehe..



as i write and you read...
sebenarnya aku tengah terribly hungry..
starving...
gas kat umah dah habis...
nak tunggu yang baru lama lagi..
huhu..
laparnya...
anyway..
mak aku rancang nak masak...
ape it namanya...
umm.....
ikan bakar dengan...
yang ada kuah..
yang ad sayur warna hijau...
ad ikan bilis..
ada bawang..
tu jela yang aku nampak dari mata kasar..

hehe..
so ak nak pen off here la..
penat jari aku..
babai..

starving..i could eat this chicks!!


p/s..besok aku ta update..nak rehat from blogging la..




Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

ggh

back to top