nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Friday, May 27, 2011

stressed out..

oh..frackalacking...

hello human...
nice weather...

aku penat jadi budak pandai kadang2..
tiap-tiap hari kena ceramah free wo..
sakit telinga...
kalau bukan ibu,mesti cekgu..kalau bukan  cekgu..mesti relatives..
so stressed out la...

and mind you.,
bukan aku sorang je yang rasa ..
aku tahu..
classmates aku pun sama..


stress!!!

argh..\
paling bengang sekali is when cuti dua minggu nih ada kelas tambahan pula...
from 8.00 a.m to 1.00 pm..
yeah..
that is really bullshits..

and for your information..
my school has targeted 32 PMR candidates must get 8As..
man..im no genius la..
and that 32 tu..merangkumi satu kelas aku..

so banyak ah cikgu suruh jitorang buat..
latihan pasak..
ditambah dengan kerja rumah..
ditambah lagi dengan kelas tambahan setiap sabtu..
damned..and me...
i've got tuition every monday,tuesday and rabu..
so memang penat ah hidup..
dan juga busy..
ta sabar2 wo nak tunggu habis PMR then enjoy hidup nih puas2...



and for addition supaya korang tahu betapa busy nye aku..

aku kena masuk satu pertandingan matematik nih...
dekat MMU...
MMU tu ap?
man..i donno la..
ta jage wey..ta jage...
besides..
hell..im no genius in maths..
ak nye markah pun macam up and down je..
sekajap A..
skejap B....
sekejap A balik..
argh..damned...
apasal la cekgu tu pilih aku..
banyak lagi kut math genius kat sane tuh..

and..
aku update blog nih pun...
sorok-sorok  je..
hiding from my mom..
dia ta kasi buka..
sebab nak pekse la kate kan..
and..sebab tahun nih sume siblings aku ad amek pekse..

iman- upsr
along-spm
nabil- upkk
aku-pmr..

ngee...\

mak aku tiap2 hari cakap/...\
"31 A eh everybody"
bila nak pergi sekolah..
aku ta tahu kenapa aku ta suka dengar..
munkin aku ta suka diberi motivasi kot..
yeah..maybe..
sebab bila orang cakap camtuh aku lagi stressed out..
macam..
alamak..ibu nak sangat aku dapat 8A..
tapi aku tahu aku ta kan dapt..so sebab tu lar ak stressed out..


baca baca baca baca baca


aku nak pen off here..mata da sakit wo..
aku nak belajar sampai bengkak..
babai.


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

1 comment:

cyda said...

bgoz nyew keadaan kaw,, akuh pown cmew gax,, cam ank hrapan glew... sket jiwe...

Labels

ggh

back to top