nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Wednesday, May 11, 2011

just a short update..:)

oh..fracakalacking ....

howdy human..

this is just a short update..
so...
today...well,it's the  usual...

i wake up,
i gosok baju sampai licin,
i tido balik,
i wake up again,
i went to bath..
brush my teeth,
blow my hair..
get ready,,
ak ta breakfast though...
ta suke...

ak bangun pukul 5.30...

tapi sampai sekolah pukul 7.15 or 7.30...

rumah aku dekat je...
ta sampai 1 km pn..
kalau naik kete...
satu minit da sampai...
jalan kaki...
15 minit je...

tapi still lambat...
mak aku bengang je..
tiap-tiap hari membebel...
huhuh....
pedih ah dengar...boleh berdarah wo...
that's my mom's specialty..
she can make anyone injured without touching them...

k...stop wif my mom...

kat sekolah pulak...
sesampai saja kat sekolah aku da jumpa Hidayah Haris and Sheduck kat kantin...
pastu kitorang jalan bersama-sama ke tapak perhimpunan...
sekolah kitorang ta da dewan...huhhuk...

and then sume berjalaan seperti biasa..
the assembly..
at the class....
mase rehat....

wait...

it's not normal...
i met mr.D..!!
at my block!!

jarang woh....
susah woh...nak jumpe dia...
busy je....
selalunye aku yang jumpa dia..
kat koperasi sekolah..;.
dia mamat koop..
so jarang ah nak jumpa dia...sebab dia kena jadi pakcik jual barang....
 pastu dia cakap dia kena pegi camping...
dari 11/5-27/5

WHAT???!!!!
(exclamation mark ak lagi banyak so pandai2 ah bayang kan )

lame gila kut...
rasa macam nak nagis time tuh jugak...
gila sedih ah...
ak kalau ta jumpe dia sehari pun rase macam nak mati je...

ahh...sabar jelah/.....
mr.D tgah kol..ak smbung nti...

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

ggh

back to top