nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Sunday, May 22, 2011

oh...ini sangat menyakitkan....

oh...frackalacking...


hey...
heeey..
hey!!!!
hehehehooo...!!

sorry..

aku behave macam nih sebab pills aku suma kat mr.D..

okay..
for the past several days...
berjalan macam biasa...
rutin yang biasa...
biasa....

dan aku ad nampak m.D...

..........

cer dia begini..:

aku,itik dan daya pergi ke bilik kaunseling...
atas urusan yang tertentu..
lepas selesai....
kami decide guna jalan lain..
iaitu jalan yang kalau turun tannga je nampak elas 5PA..

and aku pun tergerak hati la nak pandang kat dataran tuh..
pastu ternampak seseorang sedang memakai 
baju berwarna oren,berseluar trek dan menyandang beg..

saya cakap kat daya:

ms.f:
'tiap kali saya nampak org pakai baju warna oren mesti teringat mr.D'
daya: huhu..ape la...abes tu tu sape...
ms.f : tu kan pakcik tukang kebun..
daya: iyeke?? 
ms.f : eh..jap...
mamat yang pakai baju warna oren tuh semakin dekat...
ms.f: argh!!! tu mr.D la..!!!

lepas tuh aku cepat2 turun tangga...
aku memang macam nih..kalau nampak mr.D mcm da ta ingat benda lain..

terserempak/jumpa dia at bawah tuh...

aku cakap r..

'da botak!!'

pastu dia senyum

actually aku ta tau pun dia perasan ke tidak aku nih...


pastu aku terus masuk kelas....

nangis...

aku kuat nangis ...
aku tahu.....








seriously...
im in a kecik hati punya situation...


sebab dia act macam dia ta kenal aku pun...
aku punya la excited gila nak jumpa dia..
huhu..
ta pe la...
'
gth r...

babai..



Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top