nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Saturday, May 28, 2011

semua ada sayang sendiri.

oh..frackalacking...

hey guys..
apa khabar.
salam 1 Malaysia.
hari ni aku patriotik sikit..
huhu..

nampak tajuk kat atas tuh?
ta de kena mngena dengan hidup aku hari nih..
kot...
rasanya la..
ok..fine..ad..



ok..
i miss my father.
and for your information..
he's gone..to a better place i hope..
he died because of heart attack..
on 31 January 2008.
yeah...long time..

he's the best father!!

you know..
i often wondered..
kenapa tuhan ambil dia kan..
sebab kalau tuhan ta ambil dia hidup aku akn jadi
sooooo muchh better than this..
way better..
bukan dari segi kewangan..
money isnt a problemo,..
never.

munkin nasib ta menyebelahi aku,,
maybe he's not mine..

nak buat macam mana.

tapi..
after my father..

i realise..
i got others..
and they always tell me to never give up.
they support me..

and these people are...
my friends..
mr.D..
and my family..

my friends...
thanks fr all the support you gave..
it mean everthing for me..
iono what would happen if u are not here by my side..



mr.D..
this is quite awkward because you are gonna read this..
i always love you..
thanks for everything..
if bukan sebab abg maybe adik ta kan ada kat sini untuk tulis blog nih..
sorry kalau adik banyak sangat susah kan abang,..
buat abg marah or sedih..or risau..
thanks again for everything..



my family..
kita selalu gaduh..
but i know alll of you want the best of me.
im sorry for troubling you guys..
lepas nih..
angah ta buat lagi..
lepas nih bilik mesti bersih gila la..
haha..
(janji melayu..)



aku ta tahu kenapa entry aku macam nih..
aku just nak cakap yang aku amat berterima kasih kepada you guys..
thanks for the morale
thanksx100

oh ya...aku nangis sambil wat entry nih..
sambil dengar lagu 
Yuna - Penakut..

oh...
korang nak tau ta..
ta nak tau jangan baca..
kat sekolah tadi boring nak mat*
aku ta suka mencarut..
sebab Hidayah Haris ta de..
dia balik Johor..
so memang boring ah..
hari yang ta disulami dengan kebisingan dia..
huhu..
sebab mulut dia macam popcorn..
but i like it..
afterall...
popcorn are yummy..
hehe..

pen off here la..penat tangan aku..
tercabut nanti sapa nak jadi tangan aku?
huhu...

babai..:)

p/s;; what do you think of this music widget??



Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top