nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, June 23, 2011

cooking mooking~

oh...frackalacking...


hello gays and gals semua..
da lama ta update belog..
sebab terlampau busy dan malas nak update.

sebenarnye mase tengah nak tulis entry nih pun tengah tahan rase nak tido..
malas ah nak tido..
ta best...



tergendala~CALLING MR.D



ok..sambung balik...

hehe..tadi macam ta percaya je yang aku masuk pertandingan memasak..
haha...sebab syidah dah ajak..
mula-mula aku saja je cakap nak masuk..
tapi lepas tuh rase macam ta sampai hati nak tarik balik
sebab dia nampak macam excited gila nak masuk..
tapi mase pertandingan tu yang lebih banyak buat kerja is syidah..
haha..
and know what?
nasi goreng kitorang almost ta de rase..
haha..
ape punye nasi goreng...hampeh = = '
ta pe2...first timer...noob..newbie..

syidah paham


lepas pertandingan tu pula..
kitorang lepak kat koperasi..
mule2 berborak je..
lepak dengan mr.D dan syidah..
lepas tuh disebab kan sifat aku yang ta boleh nak kawal ni iaitu ringan tulang..
aku pun tolong la diorang susun kertas..
haha..venture koop pula~
best duduk at koop tu..
budak2 dia sume otak same spesis je..
so memang asyik ketawe je kut..
diorang cool..:)



lepas tuh..
mr.D,syidah,puteri dan sape lagi entah cakap yang diorang ade acara petang tuh..
(ada sukan...ke..watever la)
so diorang pun buat keje laju2..
actually.. puteri mula2 lagi da tinggalkan kitorang kut..sebab ada acara..(pardon me if im wrong)
then tinggal la aku,mr.D,Nabel,Syidah dan bebrape mem koop tu..
kitorang pun buat keje laju2..
sekjap je da siap tau..

lepas tuh ayien suruh budak koop jual amende tah kat padang..
dak syidah cakap dia ta nak lah pergi masuk acara amende tuh..
then kitorang (aku mr.d ayien nabel syidah ) pun turun la ke padang
on the way tu dak poya dan laila pulak nak join masuk bisnes koop sekali.
so daripada sdn.bhd da jadi inc pulak dah..
tapi best..:)
sukeee...sangat..
mula2 kitorang duduk kat lorong nak pegy padang tuh (between bengkel dan makmal kom)
lepas tuh kena halau pula..
cikgu ta kasi duduk situ..
so kitorang pun duduk ar kat dengan tempat diorang kumpul kan athletes tu sume..
dapat first class seat (according to billa)
sebab ta banyak budak yang duduk at situ..
selepas beberape minit yang lame..
si ayien dia kate nak simpan barang penjualan dia tuh kat koop..
aku rase sebab ta laku kut..haha..
lepaas tuh kitorang pun sume naik la atas pegi koop..
lepas tuh pegu padang balik..
sume muke dah penat da..
dah masam da..macam baru je minum cuka satu botol.
penat...
lepas tuh lepak lagi kat tempat yang tadi tuh..(dekat padang)
stay at situ sampai balik..



oleh kerana penat aku bercadang untuk melelapkan mate sebentar..
tapi lkonsentrasi diganggu oleh nabel..
so lepas tu da ta boleh tido..
berborak je dengan laila..
sampai balik ..

sesampai saje dirumah aku mandi dan on9.tu je keje aku kat umah..
malam aku study..
sikit...
tu jela..
ape nak jadi la..

baiklah ..nak pen off.
sorry kalu borng...tengah blank actually..
sebab tu la ta bermutu..
babai..:)




Ada Facebook? Jangan lupa Like!

3 comments:

cyda said...

hehehe . name kite ad banyak . haha

uti said...

:) - ta yah mntak maaf la k . kak fara ta wt pape pown .

wawa said...

-cyda,hehe..bangge la tuh~
-puteri, oh..baiklah..ta yah la moody2..ta best :)

Labels

ggh

back to top