nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Wednesday, June 29, 2011

correction..!!!!

oh frackinglacking...

hello bitches and angels.
dah lama aku ta update.
aku tahu.
aku busy.
aku nak PMR.

i will make this entry real short though.
okay..

CORRECTION..

aku dan mr.d hanyalah adik beradik angkat,k!!
bukan coup,suami isteri or whatever..
so,aku takut korang salah faham.
bila aku asyik cer pasal dia,
aku anggap dia macam abang je..
ta lebih dan ta kurang..
lagipun dalam hati aku ni tengah ta de sape2..
sebab tulah aku anggap dia special siket..
lagipun lagi,aku ta de abang,aku ad akak je..
sebab tu lah aku manje siket dgn dia.


aku ta tao na pileh pic ape~ haha (miss d)

so aku rase ni jelah kut..

CAUSE ALL THE WAITING IS REGRET

babai,take care,folks.

entry ini ditulis oleh, hidayah haris (miss d) <-- click tao~ haha



Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

ggh

back to top