nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Thursday, June 2, 2011

life sucks and you know it.

oh..frackalacking...

hello gays and perempuan sejati sekalian..

baru balik from melaka actually..
lepas tengk cerita nur kasih..
mula2 nak tengok di Dataran Pahlawan,Melaka..
tapi malangnya terlambat pula..
huhu..mak aku bengang dan kemudian membuatkan aku bengan kerana menyalahi aku.



jadi jalan2 di sekitar dataran pahlawan tuh.
what i dont get with  my mom is she always lost her way..
and was like..
eh..gsc kat men ek?
eh..atm kat mne ek?
eh..kedai nokia kat mane ek?
padahal da berape ratus kali da pergi.
heeish..im still upset by the way..

lepas makan di kfc mahkota parade..
kami menuju pula ke Jusco baru depan tesco yang berdekatan dengan bas station tuh..
di sane mak aku belikan akak aku handphone yang baru..
bagus..dua fone dalam tempoh 30 hari..
yang membuatkan aku makan hati kicap.
sementara diorang lepak dalam kedai nokia tuh..
aku yang ta habis habis makan hati nih duduk kat bench luar..
sambil nangis dan lihat all those happy couple dan melihat treadmill yang sgt diidamkan..



kemudian tanpa meghiraukan aku..
mereka booking tiket untuk tengok Nur Kasih:The Movie.
lepastuh pergi ke surau untuk solat..
selepas solat..
kami pergi pula ke area jusco yang macam supermarket tuh..
sebab tiket kitorang pukul 7.40 punya..
disebabkan mak aku yang lambat dan akak aku yang leceh..
kami masuk hall tu lambat..
da la bising..aku ta thu kenapa orang kalau da kahwin mesti bising..

cerita Nur Kasih tu memang sedih tahap gaban la..
aku dengan akak aku mata bengkak je lepas habis movie tuh..
sebab orang yang kita ta nak mati ahirnya mati..sebab berkorban..
ngee...aku kalu kasi rate aku rase aku kasi 8/10 kut..
sebab effect CGI dia ta smooth..
especially time keretapi tu kemalangan..
tapi overall memang best la kut..
seriously..cinta diorang memang kuat..
i hope mine are too..


lepas abis muvy tuh..
mak aku dengan kaki nye yang sepantas kilat terus pergi ke arah kereta/..
anak anak nye yang berjalan seperti kura2 terpakse berlari untuk keep up dengan dia..
ngee..
lepas tuh sampai umah dalam pukul 10.40 tadi..
sesampai saje di rumah..
saya terus buka lappy dan play it all over to write it on this entry..
hoping you'd like it even if i dont..:)

p/s: i had a row with my mom..that's why im feeling moody and stressed out here..


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

2 comments:

cyda said...

relax fawa,, i know how u feel~

Dr Hidayah said...

lucky you <3
kite xdpt pegy lngsung (:

Labels

ggh

back to top