nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Friday, June 17, 2011

hulllo..

oh..frackalacking..


evening guys..
maaf sebab dah lama ta update.
hehe..
busy dan losing ideas..

baru baru nih aku rajin pergi tumblr..
yeah..the pictures are so cute.
and the quotes too..
i really LOVE this tumblr page..
name icanrelate..
and yeah..
i can totally relate to it..
quotes dia memang cool la..

contoh nya..:

see?
seriously...
memang boleh relate..
aku kalau tengah level high giler kat game tuh..
pastu tiba2 pulak mati kan..dan terus turun level..
perghhh...
memang menjerit ar dekat game tuh..

lagi..:

\

yeah..
aku sure korang pun same kan?
kalau korang bising ta pe..
tapi kalau orang lain yang bising macam nak cabut je sit tu and baling kat diorang..
heh..:)

and this:


ini sangat2 berlaku...
kecuali kalau korang ada buat revision la..
selepas cuti sekolah yang panjang.
musim persekolahan bermula..

waktu sains:
cikgu..: ok class...sape boleh beritahu ape function red blood cell?
class: .....................



and aku pun ada minat kat satu tumblr page nih juga..
yanilavigne ..
cool..
dia punye quotes pun cool gak..
totally the best..

contohnya..


korang punye main point kat komputer adalah unutk menyiapkan folio..
tapi selepas beberapa minit..
kerja korang adalah melihat komen.status.picture.
di tumblr,facebok dan twitter..
no point on denying..:)

lagi:


yeah..
battery fone korang da ta de semangat..
lepas tuh setiap 30 saat ia akan berkelip..
di screen terpancar..

BATTERY LOW..

but damn you fone..
kalu fone tu ta selalu nak light up just sebab nak beritahu yang 
batery low..
ta de la fone tu tiba2 je ter off..
huh..

btw guys..
besok aku ada pertandingan kuiz matematik..
gah...
takut..
soalan dia memang susah tahap gaban la..
yarghhhhh..
takut..
besok mak aku follow sekali..
sebab dia merupakan salah satu guru pengiring..
hmm..wish me luck guys!!

aku nak pen off sini..
berasa sangat buhsan la..
babai~

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top