nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Saturday, June 25, 2011

get to know them in my perspective :)

oh..frackalacking...



asslammualaikum semua~
jawab!!
memberi salam itu sunat  manakala menjawab salam itu wajib.
orang selalu malas nak jawab salam kan?
aku selalu buat great entrance kat kelas and menjerit ASSALAMMUALAIKUM!
ada beberapa orang je yang sambut..ish3...
ta elok tau..
so berubah la ye..:)

so hari ini..
i want you to get to know the people around me in my perspective~
aku ta de la kenal banyak sangat orang dalam hidup aku nih..
sebab aku ni kan pemalu dan kurang bercakap..ehem...
dan orang yang aku kenal dan selalu jumpa selalu nye adalah org yang aku sayang..:)
sangat sayang dan diorang ta tahu pun..
aku tahu aku pernah buat satu entry yang lebih kurang macam nih..
tapi yang  tu ta berapa nak complete rasenye..
rasenye jela..
sebab kat situ hanya menunjukkan kawan2 sekelas aku je..
yang nih complete~
dari a-z ..

so let's get goin~

Pn.Hamidah bt Salim

yang muka penuh satu picture itu ialah mak aku..
yeah..
kitorang selalu gaduh .
sebab aku yang buat hal.
ta dengar cakap.
dan selalu salah kan dia for everything padahal ape yang dia buat hanyalah untuk protect ank dia..
ok..biasa la tu kan teenagers..
always rebellious..
tapi ppe pun aku sayang mak aku~



okay..next~


zawin najah bt. rahim
that girl wearing yellow baju kurung is my sis.
kitorang ta de la rapat sangat.
macam adik beradik normal.
kitorang kalau borak pun jarang2 je..
and kalu kat shopping mall je kitorang satu kepala..
and macek nih selalu motivate aku.
dan satu pun ta masuk kepala aku.

hidayah haris,poya.laila dan hamper.
ok..hamper tu terkecuali..
hidayah.
seorang yang funny,bulat,unstoppable when she starts talking and a great motivator.
dia adalah twin aku yang sangat disayangi..
kitorang adalah conjoined twin yang mempunyai permikiran yang sama.
mempunyai suara yang bingit.
seorang pelajar cemerlang.
kalau buka fb je aku akan tengok kalau dia on9.
she's also my shoulder..:)

laila:
seorang macek yang keding,pendiam,cantik,suka buat lawak.
heh..aku dengan dia ni same kepala.
duduk besebelahan di kelas.
kalau aku ta buat kerja sekolah dia pun sama je.
tapi dia ni rajin sekit dari aku
kitorang selalu menyanyi sama2..
kalau dia nyanyi dulu aku sambung.
kalau aku nyanyi dulu dia sambung..

poya:
budak nih baik,selalu moody,nakal,selalu kenkan org dan chumil~~
dia selalu cerita pasal family dia yang kool dan kelakar..
dia suka kenakan org tapi nak kenakan aku ta jadi pun...haha...
and dia nih takut jalan sorang2.
dia kalau ta siap kerja org yang dia akan cari ialah aku sebab dia tahu aku pun ta buat kerja.

wanie,poya,syidah
syahidah anuar.
seorang yang sangat baik,suka tolong org,gila punye friendly,dipanggil sheduck
macek ni sangat dipercayai oleh saya.
dia paham saya.
dan macm2 lagi.saya sayang dia sangat2..
weee~
selalu mintak tolong dia..
binding folio,belikan barang kat koop,,kau sgt baiklah syidah :)

wanie:
weee..~
sayang dia sgt2..
seorang yang kool,personaliti yang hebat,ada pendirian dan friendly.dia juga chumil sgt~
tapi malangnye dia pindah sekolah..
sayang dan rindu kat dia~
seorang kawan yang baik :)
balik la Melaka wanie....

mr.d dan nabel
saje ta nak tunjuk wajah mr.D yg sebenar..:)
aku je boleh tengok~
weeee~

mr.D:
seorang yang kelakar,sweet,sepet(hehe),suka kacau org dan ta suke kalau org ta suke dia.
pacek mata sepet ni caring gila,..wee..sape dapat dia memang happy gila la..ehem*
ta nak cakap banyak2..nanti korang jealous...
hehe.


illani

ni adalh aka sedara aku.
kalau balik kampung aku hanya kan gembira kalau ada dia je.
sebab dia best,friendly,banyak cakap,
dia selalu cerita bende yg happening at sekolah dia,pasal kawan2 dia,pasal boyfie dia.
saya sayang dia..:)

azri aizudin

nih pulak abg sedara aku..
seorang yang kool,kelakar dan baik la jugak :P
mls nak cakap banyak..haha

so aku rase tu jela kut..
memang tu je yang aku betul2 sayang
takut kehilangan diorang.

so aku nak pen off sekarang..
terbau masakan mak aku yang sedap..
wee...~
aku nak makan dah..
korang da makan? 
assalammualaikum..

to my readers, this is for you guys~

Who ate the last cookie?


Who did their homework?


Who are you going to the movies with?


Who has my hairdryer?


Who needs a nose job?




ok..daaa~





Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top