nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Saturday, June 11, 2011

Perfect Two~

oh..frackalacking...





i love mr.D ~

yeah...so...


btw guys..
ni last entry aku rase..
sebab aku akan kasi lappy ni pada mak aku..
for safe keeping..
sementara tunggu PMR habis.
alau ta aku akan on9 secaara menyorok pula..

patrick kate babai..hukhuk..tapi nape patrick nampak happpy...:(

maaf sebab terpaksa meninggalkan belog  ini buat sementara waktu
you still can read those older entry though..
and hebah2 kan la aku nye belog sebab aku nak dapat duit dari Nuffnang jugak..
huhu...
setakat ni duit nuffnang aku baru 0.00 je tau..
korang rajin-rajin la sikit klik kat iklan sebelah tuh..
huhu..

ta sabar nak tunggu PMR habes..
wee...

seriously...aku rase aku akan lari keliling dewan bila PMR habes nanti.


and bukan aku sahaja yang nak tinggalakan belog ini buat sementara waktu..
pemilik belog The Reality Show (Hidayah Haris)
juga telah meninggalkan belog nya semata2 demi perperiksaan..



and aku tahu aku seorang yang typo..
banyak gila error bila aku menaip nih..
haiyah..
lagipun kalau aku persan aku malas nak betulkan balik..

so aku rase aku nak taip off here la..
aku da jarang update sebab loose of idea..
so sorry for disappoint you guys btw..
and hey..
doakan kecemerlangan aku dalam perperiksaan nanti tau..
korang doakan la aku lembut hati sikit untuk baca buku tuh..
hee~~
baiklah..
sampai dsini sahaja..
bertemu lagi di blog yang sama..
pada masa yang akan datang (3bulan lagi..!)
Assalammualaikum..


Ada Facebook? Jangan lupa Like!

No comments:

Labels

ggh

back to top