nuffnang

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

I'm a 30 Seconds to Mars's Believer

Friday, June 24, 2011

on the edge of eating/.

oh..frackalacking..

selamat hari jumaat manusia..
aku harap hari ini yang laki sume pergi solat jumaat(islam)
dan yang perempuan bukak tv 1 tengk orang bace khutbah..
bukan tengok je..dengar sekali..



wee...
hari ini penat... 
ta tahu kenapa..

and tadi masa kat sekolah kena ketuk ketampi..
haha..sedih..
penat woo.cikhgu suruh buat 100 kli..
tpi aku,ms.l dan ms.d hanye buat 45 kli..
itu pun dikerakan elok juga la dari yang lain tau..
huh..kitorang kena sebab ta hantar buku pj..
gahh..ta pe...angap itu excercise nak kuruskan kaki..
tapi yang paling teruk ialah waktu turun tangga..
gahhhh...memang seksa gila la...
kaki menggeletar je..
inilah akibat tidak selalu buat excercise..
huhu...




hehe..
tadi jumpa mr.D...weee...:)
asyik panggil ak gemok je..
aku ta gemok pun..
ok..
adalah sikit..
sikit je...
lagipun itu bukannye gemok..
itu namenye berisi..
gah...chumilll la mr.D kite...
dia pergi menjerit 'gemok!!' acroos the koprasi...
huhu..sebaik ta banyak yang dengar...
sweet sangat!!
haha..
okay..
stop it..



balik rumah je aku terus tido..
gah..
penat..
sebab aku puasa hari ini..
tadi sahur pun hanyelah dengan menjamah sedikit air teh dan satu paket biskut nih..



lepas bangun terus online..on9..on9..on9...

cepat lah berbuka...!!


otak da ta boleh nak pikir dengan betul lagi kerana ta de tenaga..
dan tadi ibu suruh buat air teh..oleh kerana da ta boleh nak pikir..
mase nak buat air mengambil masa yang lama kerana procedure nye begini..:

  1. ambil teko..dan basuh(tiada masalah)
  2. nak cari teabags..oleh kerana ta ber pk..saye telah meletakkan beras kedalam teko..
  3. keluarkan beras dan teruskan mencari teabag..(tiba2 konfius mne letaknye teabag)
  4. menghala kearah periuk nasi dan hampir sekali hendak mencedok nasi yang dah masak tu kedalam teko..
  5. akhirnya jumpa juga tempat letak teabag.
  6. tersalah ambil.terambil milo pula..
  7. akhirnya jumpa teabag yang betul..
  8. selepas itu tiada maslah..
haha



teruk gila kan..
macam ta makan 100 hari je..

baikla
nak penoff here.
ak berbuka!!!
yeah/..babai...`~

Ada Facebook? Jangan lupa Like!

3 comments:

MiSs EverythingOkay said...

hehe~ funny laa you twin (:

MiSs EverythingOkay said...

hehe~ funny laa you twin (:

wawa said...

haha...yela..ape la kite nih.. teruk betul..huhu

ggh

back to top